STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Wtorek, 28.02.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Artykuł sponsorowany

Zawód copywritera, czyli tekściarza, pełni niezwykle ważną rolę w komunikacji marketingowej. Głównym zadaniem copywritera jest dotarcie poprzez dobór odpowiednich środków przekazu do grupy docelowej. Najwążniejsze cechy to: kreatywność, odnalezienie i kierowanie się własnym stylem, spostrzegawczość, umiejętność czerpania inspiracji z otoczenia. Zarówno wiedza jak i zainteresowania copywritera muszą być wszechstronne, zwłaszcza wówczas, gdy jego praca polega na tworzeniu tekstów sprzedażowych. Tematyka powstałych treści będzie zależna od branży, produktów lub grupy odbiorców, do których klient kieruje te komunikaty.

 

 

Doskonałym źródłem wiedzy na temat pracy copywritera jest książka dr Magdaleny Jaworowicz pt. „Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej”. Tytuł pełni zarówno rolę podręcznika akademickiego, dedykowanego studentom marketingu, reklamy oraz public relations, jak również stanowi kompendium wiedzy dla osób, które zgłębiły już tajniki zawodu. Autorka dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem zdobytym podczas wieloletniej praktyki zawodowej w branży.

 

Publikacja oprócz sporej dawki pojęć i wiedzy teoretycznej, zawiera porady specjalistów, którzy m.in. wskazują wady i zalety kampanii przeprowadzonych na polskim rynku w przeciągu ostatnich lat. Książkę polecamy zarówno osobom, które chciałyby rozpoczęły swoją przygodę z copywritingiem, jak i  tym, które postawiły już pierwsze kroki w branży i  chciałyby pogłębić swoją wiedzę.

Autor recenzji:
Sylwia Bruśniak

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0