STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Niedziela, 24.03.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Savoir vivre w życiu zawodowym

Umiejętność właściwego zachowania się można nazwać sztuką, gdyż jej posiadanie lub brak może zaważyć na naszej karierze zawodowej. Dobre maniery są równie ważne w życiu zawodowym, jak i prywatnym.


Godnym polecenia poradnikiem, która może posłużyć jako przewodnik po sztuce postępowania zgodnie z etykietą jest książka Giseli Tautz-Wiessner pt. Savoir vivre w życiu zawodowym. Zbiór zasad podany w lekkiej, przystępnej formie, może być dla czytelnika nie tylko nauką, ale również przyjemną lekturą na zimowe wieczory.



Autorka omawia sposoby właściwego postępowania w miejscu pracy. Skupia się m.in. na prawidłowym zachowaniu w kontaktach ze współpracownikami oraz szefem. Omawia również dress code w miejscu pracy, wskazuje, co przystoi, a jakich ubiorów należy unikać. Omawia także kodeks zachowań obowiązujący przy stole podczas spotkań biznesowych, bankietów, lunchu, w tym sposób spożywania niektórych postaw zgodny z etykietą.



Pozycję polecam wszystkim osobom, które chciałyby, aby ich dobre maniery, były ich znakiem rozpoznawczym w życiu zawodowym.

Autor recenzji: Sylwia Bruśniak

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0