STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 16.12.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Public relations praktycznie

Artykuł sponsorowany

Publikacja jest kompleksowym podejściem do problematyki public relations. Autor rozpoczyna od definiowania pojęć, aby następnie przejść bardzo praktycznie przez szereg sfer zadaniowych public relations, przypominając jednocześnie o konieczności prowadzenia badań i analiz. Wskazuje on przy tym szereg metod i technik, a także konkretne narzędzia jakie można i trzeba wykorzystywać w analizie sytuacji wyjściowej i pomiarze efektów. Książka – jak wskazuje recenzent prof. dr hab. Jerzy Olędzki z Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, jest kompendium praktycznych porad i obserwacji rynku marketingowego, osobistych doświadczeń, wskazówek i autorskich sugestii, co i jak należy zrobić i jak komunikować aby zasłużyć na opinię dobrego profesjonalisty i konsultanta public relations. Inny z recenzentów, dr hab. prof. nadzw. Waldemar Rydzak z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, zaznacza, iż syntetyczny sposób  prezentowania niektórych zagadnień powoduje, że niektóre treści w niezmienionej formie można przenieść do praktyki biznesowej. Zauważa on także, że książka powinna stać się obowiązkową lekturą dla menedżerów czy słuchaczy studiów MBA.

Książka ma 356 stron i składa się z dziesięciu rozdziałów. Autor przypomina o obowiązku badań i pomiarze efektów public relations, by następnie przejść przez system identyfikacji wizualnej, planowanie strategiczne i operacyjne, zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe, relacje z mediami, komunikację wewnętrzną do zasad budowy wizerunku osobistego. Jak wskazują recenzenci, układ problematyki umożliwia wybiórczą lekturę poszczególnych rozdziałów, ale jest także zbiorem praktycznych case study i wskazówek w formie np. list weryfikujących poprawność wdrożenia konkretnych działań z zakresu PR. 

wydawnictwo.newsline.pl

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0