STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 23.06.2018 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Public relations praktycznie

Publikacja jest kompleksowym podejściem do problematyki public relations. Autor rozpoczyna od definiowania pojęć, aby następnie przejść bardzo praktycznie przez szereg sfer zadaniowych public relations, przypominając jednocześnie o konieczności prowadzenia badań i analiz. Wskazuje on przy tym szereg metod i technik, a także konkretne narzędzia jakie można i trzeba wykorzystywać w analizie sytuacji wyjściowej i pomiarze efektów. Książka – jak wskazuje recenzent prof. dr hab. Jerzy Olędzki z Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, jest kompendium praktycznych porad i obserwacji rynku marketingowego, osobistych doświadczeń, wskazówek i autorskich sugestii, co i jak należy zrobić i jak komunikować aby zasłużyć na opinię dobrego profesjonalisty i konsultanta public relations. Inny z recenzentów, dr hab. prof. nadzw. Waldemar Rydzak z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, zaznacza, iż syntetyczny sposób  prezentowania niektórych zagadnień powoduje, że niektóre treści w niezmienionej formie można przenieść do praktyki biznesowej. Zauważa on także, że książka powinna stać się obowiązkową lekturą dla menedżerów czy słuchaczy studiów MBA.

Książka ma 356 stron i składa się z dziesięciu rozdziałów. Autor przypomina o obowiązku badań i pomiarze efektów public relations, by następnie przejść przez system identyfikacji wizualnej, planowanie strategiczne i operacyjne, zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe, relacje z mediami, komunikację wewnętrzną do zasad budowy wizerunku osobistego. Jak wskazują recenzenci, układ problematyki umożliwia wybiórczą lekturę poszczególnych rozdziałów, ale jest także zbiorem praktycznych case study i wskazówek w formie np. list weryfikujących poprawność wdrożenia konkretnych działań z zakresu PR. 

wydawnictwo.newsline.pl

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0