STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Niedziela, 16.12.2018 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Marka korporacyjna i jej komunikacja

Artykuł sponsorowany

Marka korporacyjna i jej komunikacja to monografia, która m.in. pokazuje, że komunikacja korporacyjna jest wyższą i bardziej efektywną formą zarządzania komunikacją w dużych organizacjach niż tradycyjne public relations. Dzieje się tak nie tylko dlatego, że pojawiły się nowe formy, nowe kanały wymiany informacji i dotarcia do interesariuszy, ale przede wszystkim dlatego, że jest coraz większa potrzeba integracji przekazu budującego obraz firmy. Konieczne jest zarządzanie komunikacją na wszystkich poziomach, tak by organizacja mówiła jednym głosem, miała całościowy, spójny przekaz, pozycjonujący markę w umysłach konsumentów. Samo public relations nie wystarcza dziś by zbudować wiedzę o marce, doprowadzając do zmiany opinii, poglądów, a na końcu zachowań klientów.

 
Książka jest adresowana do osób zainteresowanych marką produktową i korporacyjną oraz do tych, którzy zajmują się komunikacją na poziomie całej organizacji. Mogą to być pracownicy korporacji, ale opisane tu zasady komunikacji są użyteczne również dla osób pracujących w jednostkach budżetowych, samorządowych, zawiązkach, fundacjach i stowarzyszeniach. Monografia adresowana jest również do pracowników naukowych badających obszary komunikacji, public relations, marki zarówno produktowej, jak i korporacyjnej, a także marketingu.
 
Kiedy wydawałoby się, że o marce powiedziano już niemalże wszystko, na rynku wydawniczym pojawia się pozycja, która pomaga profesjonalnym komunikatorom w refleksji nad tym bodajże najcenniejszym składnikiem aktywów przedsiębiorstwa. Kompleksowość, obszerność, dobór przykładów, źródła zagraniczne i dobre usadowienie przedmiotu książki w polskich realiach czynią z niej pozycję niemal obowiązkową dla profesjonalnego komunikatora. Damian Ziąber – PR manager i rzecznik prasowy Prudential w Polsce

To pozycja dla zainteresowanych dziedziną współczesnego komunikowania marek, kontekstami i zagadnieniami styku różnych strategii, taktyk i narzędzi dotarcia do otoczenia. Przywołane przykłady marek o różnej skali obecności w świadomości współczesnego odbiorcy czynią książkę pozycją niemal obowiązkową dla wszystkich zainteresowanych tematyką. Marcin Olkowicz – Dyrektor Generalny ZFPR

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0