STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Niedziela, 16.12.2018 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Słownik pojęć

Szukaj

CZARNY PR


Czarny PR – to wypaczenie profesjonalnie kształtowanych relacji z otoczeniem. Tzw. “czarny PR” ukierunkowany jest na dezinformację otoczenia, wprowadzanie w błąd oraz nieuczciwe prezentowanie faktów. Jest to zespół działań nieetycznych, które  niszczą wartości, jakie niesie ze sobą profesjonalnie realizowana komunikacja. Tzw. czarny PR to między innymi: tworzenie a następnie przekazywanie za pomocą mediów informacji kompromitujących konkurencję, preparowanie faktów, plotek czy w końcu oczernianie. Organizacje branżowe (Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, czy Fundacja InternetPR) poszukują rozwiązań, które miałyby pomóc w zwalczaniu takich nieuczciwych praktyk. Niestety media, za pomocą liderów lub pseudo liderów opinii publicznej wykreowały termin „czarny PR” i w ten sposób cień tej definicji i stojących za nią działań przenosi się na ekspertów zajmujących się prawdziwym i etycznym komunikowaniem.

Źródło: Media i Marketing Polska (DT)

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0