STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 18.11.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Słownik pojęć

Szukaj

FOCUS INTERVIEW (ZOGNISKOWANY WYWIAD GRUPOWY)


Focus interview (zogniskowany wywiad grupowy) – rodzaj badań marketingowych; wykorzystuje się go również do badania i pomiaru działań oraz efektów działań zaliczanych do sfer zadaniowych PR, do identyfikacji wizerunkowej sytuacji wyjściowej i warunków w jakich przychodzi działać organizacjom. Przeprowadza się go, na stosunkowo niewielkich grupach respondentów (około 10-15 osób). W przeciwieństwie do badań ilościowych, fokusy nie pozwalają na wnioskowanie statystyczne i przenoszenie wyników na całą populację.  Aczkolwiek i tak, badania te dostarczają szeregu ważnych informacji, szczególnie w zakresie czynników trudno wymiernych.

Źródło: Media i Marketing Polska (DT)

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0