STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Czwartek, 17.08.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Słownik pojęć

Szukaj

KLUCZOWE PRZESŁANIE (ANG. KEY MESSAGE)


Kluczowe przesłanie (ang. key message) – najistotniejsza z punktu widzenia firmy/organizacji informacja, myśl przewodnia, która komunikowana jest do otoczenia za pomocą narzędzi public relations (PR). Wykorzystywanie kluczowego przesłania sprzyja skutecznej realizacji procesu kształtowania wizerunku. Nie dochodzi o zaburzeń w procesie komunikacji. Nawet gdy wypowiadają się w imieniu firmy dwie, trzy osoby, kluczowe przesłanie wyznacza kierunek i tok prezentacji oraz wypowiedzi. Dzięki niemu przekaz jest jednolity i spójny.

Źródło: Media i Marketing Polska (DT)

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0