STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 18.11.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Słownik pojęć

Szukaj

SYMULACJA KRYZYSU


Symulacja kryzysu – wywołanie sztucznego problemu, szkolenie firmy i testowanie jej umiejętności radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych. Symulacja polega na przygotowaniu firmy do zaistnienia potencjalnej sytuacji kryzysowej poprzez jej wywołanie w sposób celowy. Uczestnicy szkolenia w znacznej części, nie zdają sobie sprawy z tego, że tak naprawdę uczestniczą w ćwiczeniach. Niektórzy z uczestników, dla bezpieczeństwa są wcześniej informowani o tym, iż wszystko co będzie przedmiotem symulacji (upozorowany konflikt z klientem, trudne telefony od dziennikarzy, awaria sprzętu itd.) jest upozorowane. Symulacja na ogół dotyczy możliwego scenariusza zdarzeń i kończy się podsumowaniem oraz prezentacją wniosków i zaleceń decyzyjnych. Podczas symulacji ocenia się reakcje zespołu i poszczególnych jego członków na wywołane sztucznie zagrożenie, podejmowane przez zespół i poszczególnych jego członków decyzje, reakcje emocjonalne, elastyczność reakcji. W oparciu o symulacje można wyłaniać liderów, którzy są zdolni do przeprowadzania firmy przez kryzysy. Jednym z ważniejszych efektów symulacji jest doskonalenie umiejętności reagowania i testowanie posiadanych procedur.

 

Źródło: Media i Marketing Polska (DT)

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0