STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 16.12.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Słownik pojęć

Szukaj

CORPORATE IDENTITY

Corporate Identity - CI - tożsamość firmowa; oznacza zespół środków graficznych, dźwiękowych, ale także zachowań, procedur, charakterystycznych dla organizacji, zaprojektowanych jako system i realizowanych aby jednoznacznie wyróżnić organizację w otoczeniu. Podstawowe elementy systemu tożsamości to znak firmowy, znaki towarowe, typografia firmowa, barwy firmowe, styl, a także ujednolicone i opisane reguły ich stosowania. W praktyce Corporate Identity realizuje się poprzez spójne graficznie wydawnictwa własne, materiały reklamowe, biurowe, oznakowanie obiektów, środków transportu, stroje personelu, serwis internetowy itd.

Źródło: na podstawie ZCH Leksykon Public Relations

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0