STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Niedziela, 25.02.2018 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Słownik pojęć

Szukaj

SPONSORING

SPONSORING – umowa wzajemna, w której zapisuje się z jednej strony  przekazanie na rzecz sponsorowanego środków (pieniężnych lub rzeczowych) lub usług. W zamian sponsor uzyskuje świadczenia wzajemnie (często reklamowe/usługi). Do głównych obszarów zainteresowania w kwestii sponsoringu zaliczyć można: sport, kulturę i sztukę, edukację, ekologię, ochronę zdrowia. Sponsoring jest zespołem działań, który wspiera standardowe działania reklamowe. Ukierunkowany jest na wywołanie i/lub utrzymywanie pozytywnych skojarzeń ze sponsorem.

 Źródło: DT

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0