STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 16.12.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Słownik pojęć

Szukaj

PRODUCT PLACEMENT (ANG. UMIESZCZENIE PRODUKTU)

 

Product placement (ang. umieszczenie produktu) – technika polegająca na umieszczaniu informacji o produkcie wykorzystywana najczęściej w produkcjach filmowych. Product placement polega na delikatnym, subtelnym, nieinwazyjnym zamieszczaniu informacji o produkcie, lub samego produktu, w filmie, audycji, czy telenoweli. Jest to zdecydowanie lepsza forma komunikacji od reklamy, bowiem nie "uderza" w widza bezpośrednio.

 Autor: DT

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0