STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Czwartek, 20.06.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Słownik pojęć

Szukaj

ANALIZA ILOŚCIOWA I JAKOŚCIOWA PRZEKAZÓW MEDIALNYCH


Analiza ilościowa oraz jakościowa przekazów medialnych – jest to proces wnioskowania w kontekście wizerunku firmy realizowany na bazie monitoringu mediów. Mając na uwadze analizę ilościową bada się takie elementy jak: liczba materiałów jakie ukazały się w mediach z podziałem na pozytywne, neutralne i negatywne, liczba publikacji z podziałem na ich autorów oraz rodzaj medium. W przypadku analizy ilościowej dokonuje się tzw. zestawienia tematycznego publikowanych materiałów. Druga z analiz: jakościowa, dokonywana jest na bazie oceny zgodności informacji jakie ukazały się w mediach z kluczowym przesłaniem adresowanym za pomocą mediów do otoczenia. Analiza jakościowa umożliwia określenie wpływu publikacji medialnych na wizerunek firmy.

Źródło: Media i Marketing Polska (DT)

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0
Warning: mkdir() [function.mkdir]: No such file or directory in /home/users/newsline/public_html/newsline.pl/inc/error.inc.php on line 20

Warning: mkdir() [function.mkdir]: No such file or directory in /home/users/newsline/public_html/newsline.pl/inc/error.inc.php on line 20