STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Piątek, 18.01.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Słownik pojęć

Szukaj

ANALIZA ILOŚCIOWA I JAKOŚCIOWA PRZEKAZÓW MEDIALNYCH


Analiza ilościowa oraz jakościowa przekazów medialnych – jest to proces wnioskowania w kontekście wizerunku firmy realizowany na bazie monitoringu mediów. Mając na uwadze analizę ilościową bada się takie elementy jak: liczba materiałów jakie ukazały się w mediach z podziałem na pozytywne, neutralne i negatywne, liczba publikacji z podziałem na ich autorów oraz rodzaj medium. W przypadku analizy ilościowej dokonuje się tzw. zestawienia tematycznego publikowanych materiałów. Druga z analiz: jakościowa, dokonywana jest na bazie oceny zgodności informacji jakie ukazały się w mediach z kluczowym przesłaniem adresowanym za pomocą mediów do otoczenia. Analiza jakościowa umożliwia określenie wpływu publikacji medialnych na wizerunek firmy.

Źródło: Media i Marketing Polska (DT)

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0