STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Środa, 15.08.2018 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Słownik pojęć

Szukaj

BRIEF MEDIOWY

Brief mediowy – jest to dokument sporządzany przez agencję reklamową lub public relations w porozumieniu z klientem podczas planowania działań medialnych. Dokument ten zawiera szczególowe informacje dotyczące planowanej kampanii, takie jak: opis kampanii produktu/projektu, cele kampanii, komunikowane atrybuty produktu/projektu (korzyści, jakie mają być komunikowane do grup docelowych), a także inne informacje dotyczące otoczenia projektu, takie jak: opis i charakterystyka grupy docelowej, opis konkurencji, budżet, sugerowane media czy też harmonogram czasowy. Oczywiście w tym dokumencie nie może zabraknąć szczegółowych danych metryczkowych, które uzupełniają dokument.

 

źródło: opracowanie na podstawie Leksykonu Public Relations

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0