STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Środa, 20.02.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Słownik pojęć

Szukaj

AFFINITY

Affinity – to wskaźnik, który ma swoje zastosowanie w marketingu i marketingu internetowym. Dzięki niemu możliwe jest dokonywanie porównań poziomu nasilenia analizowanej cechy w badanych grupach celowych. Służy porównaniu zasięgu medium w danej grupie docelowej z zasięgiem w populacji. Uzyskany wynik poniżej wartości 100 wskazuje, że medium jest niedopasowane do grupy docelowej. Poziom współczynnika równy wartości 100 świadczy o neutralności ocenianego zjawiska. Natomiast wartość na poziomie wyższym niż 100 oznacza, że medium jest dopasowane do grupy docelowej.

Źródło: na podstawie Media i Marketing Polska (DT)
 

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0