STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 16.12.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Słownik pojęć

Szukaj

AUDYT WEWNĘTRZNY (KOMUNIKACYJNY)

 

Audyt wewnętrzny (komunikacyjny) - prowadzona zwykle przez podmioty zewnętrzne działalność konsultingowa, dotycząca komunikacji z zespołami pracowniczymi oraz innymi grupami otoczenia znajdującego się wewnątrz organizajci. Celem audytu jest określenie punktu wyjścia, identyfikacja problemów, problemów komunikacyjnych, a docelowo ich wyeliminowanie. Eliminacja dokonywana jest poprzez propozycje i wdrożenie usprawnień operacyjnych oraz strategicznych w organizacji. Celem audytu jest również rozpoznanie potrzeb informacyjnych jakie istnieją wewnątrz organizacji, i docelowo prezentacja zarządom zaleceń decyzyjnych, które umożliwiają skuteczne działania w zakresie budowy wizerunku. Audyt wewnętrzny jest to jeden z elementów strategii public relations. Pomaga organizacji w osiąganiu założonych celów poprzez doskonalenie procesów i budowanie relacji wewnętrznych. Audyt może być przeprowadzany np. za pomocą kwestionariuszy wywiadu lub wywiadów swobodnych z pracownikami różnych szczebli w organizacji. Dobór próby oraz metoda badawcza uzależnione są od celu jaki przyświeca audytowi.

Źródło: Media i Marketing Polska (DT, exacto)

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0