STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Wtorek, 23.05.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Badania, raporty

Popularność Real Time Bidding

16.01.2015 16:29:59

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przeprowadził pierwsze na polskim rynku badanie dotyczące sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowej w internecie w modelu aukcyjnym. Zebrane wyniki zostały opracowane i przestawione w postaci raportu „Real Time Bidding", poszerzonego o opinie i komentarze specjalistów rynku reklamy.

Publikacja „Real Time Bidding” to kompleksowy opis krajowego rynku reklamy odsłonowej w modelu aukcyjnym. Wśród pytań znalazły się te najbardziej nurtujące branżę, tj.: kto korzysta z rozwiązań RTB, dlaczego niektóre podmioty wciąż się do nich nie przekonały, czy model aukcyjny sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowej w internecie daje lepsze rezultaty niż kampanie zlecane tradycyjnie.

Trend zautomatyzowanego kupowania i sprzedawania reklam w oparciu o analizę danych i RTB rozwija się niezwykle dynamicznie oraz stanowi znaczną część obrotu reklamami online. Przeprowadzone przez Związek Pracodawców Branży Internetowej badania pokazują, że model ten również jest znany w środowisku polskich reklamodawców i wydawców. Ponadto, większość użytkowników Real Time Bidding uważa, że takie kampanie generują lepsze rezultaty niż tradycyjne.

Pierwsze na polskim rynku badanie zagadnienia Real Time Bidding zostało przeprowadzone przez Grupę Roboczą Programmatic działającą przy IAB Polska.

Raport „Real Time Bidding” można pobrać tutaj.

Źródło: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0