STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 16.12.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Badania, raporty

Internet w sektorze finansowym

11.02.2015 09:23:46

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przeprowadził badania „E-konsumenci (Consumer Journey Online)”. Wynika z nich, że internet stanowi najbardziej przydatne źródło informacji w procesie zakupowym usług finansowych.

Usługi finansowe i ubezpieczenia – na tym zaganieniach skupił się IAB Polska w kolejnym, już szóstym raporcie w ramach cyklu dedykowanego branżom. – Wyniki Badania IAB Polska Consumer Journey Online pokazują, że w przypadku wykorzystywania internetu do usług finansowych Polacy mają bardzo pragmatyczne podejście. Aby skutecznie dotrzeć do e-konsumenta z produktami i usługami finansowymi, należy nie tylko dostarczać online jak najbardziej wiarygodnej informacji, ale także na tyle perswazyjnej, by skłonić go do odwiedzin i nawiązania bezpośredniego kontaktu w placówce – wyjaśnia Sławomir Pliszka, Dyrektor ds. badań w PBI.

Jak wynika z raportu, finanse to druga branża – tuż po motoryzacji – w której wydatki na reklamę online są najwyższe. Według badania w sieci kupują głównie mężczyźni (61 proc.), a największy odsetek e-konsumentów znajduje się w przedziale 25-34 lata (33 proc). Raport pokazał także, że głównym źródłem wiedzy o finansach jest internet (71 proc.), tuż za nim uplasowała się telewizja (48 proc.). Kupujący szukają usług finansowych przede wszystkim za pośrednictwem wyszukiwarek (44 proc.) oraz stron www (33 proc.)

Raportu dostępny jest tutaj.

Źródło: IAB Polska


Oceń artykuł:
Komentarze ( 1 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *
Re:
27.09.2017 10:15:57

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0