STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 22.09.2018 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Carex i Original Source poszerzyli współpracę z Tailor Made PR

17.08.2018 14:33:08
PZ Cussons poszerzyło współpracę z Tailor Made PR. Od czerwca agencja przejęła prowadzenie komunikacji w kanałach Social Media dla marek Carex i Original Source. To kolejne rozszerzenie zakresu współpracy po przekazaniu w poprzednim kwartale komunikacji digitalowej marki Luksja w ręce Tailor Made. W ostatnich latach współpraca agencji i PZ Cussons opierała się o działania z zakresu PR, w szczególności media & influencer relations. 
 
Tailor Made PR rozwija dział Social Media Communication, obejmując prowadzenie komunikacji kolejnych marek z portfolio PZ Cussons. Po dwóch miesiącach od startu działań digitalowych z marką Luksja, w czerwcu koncern zdecydował się o rozszerzenie współpracy o dwie kolejne: Carex i Original Source. W ramach współpracy z działem Social Media, agencja zajmuje się bieżącą komunikacją marek w Social Media (Facebook i Instagram), a także tworzeniem contentu, realizacją kampanii reklamowych oraz monitoringiem i moderacją kanałów. Ponadto, do zadań agencji należy realizacja inicjatyw ad hoc poświęconych konkretnym produktom. Poza Luksją, Carexem i Original Source, Tailor Made PR prowadzi także komunikację PR marki Morning Fresh, również wchodzącej w skład PZ Cussions.
 
Jak mówi Edwin Zasada, dyrektor ds. strategii TMPR: W pracy agencji najlepszą nagrodą jest satysfakcja oraz zaufanie ze strony Klienta, które w tym przypadku przejawia się przekazaniem kolejnych marek do obsługi. Rozpoczynając pracę z PZ Cussons w obszarze obsługi marki Luksja w mediach społecznościowych byliśmy pewni, że na tej realizacji nie poprzestaniemy. Celem biznesowym agencji jest rozwój w obszarze digital marketingu, dlatego niedługo będziemy mogli zaprezentować nowe realizacje dla nowych Klientów.
 
Obecnie dział Social Media Communication, poza markami z portfolio PZ Cussions, prowadzi komunikację takich marek jak adidas, Fisher-Price, Mega Bloks, Tomek i Przyjaciele, Dębowe, Żubr i Prażubr.
 
Źródło: Tailor Made PR

Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0