STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Niedziela, 21.10.2018 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Mosso Kewpie Poland nowym klientem ContentHouse

08.10.2018 13:07:08
Kewpie Corporation to japoński producent przypraw mokrych, który w 2017 roku przejął polską firmę Mosso Kwaśniewscy, stając się tym samy właścicielem stworzonej w latach 80-tych marki Mosso. W wyniku transakcji powstało Mosso Kewpie Poland. Za prowadzenie kampanii budowania świadomości produktów marki Mosso Impresje w Internecie odpowiedzialna jest agencja ContentHouse.
 
W 2017 roku japońska firma Kewpie Corporation zdecydowała się na zakup zakładów produkcyjnych i firmy Mosso Kwaśniewscy w centralnej Polsce. Korporacja z Tokio specjalizuje się w przyprawach mokrych, a jej majonez marki Kewpie jest kultowym produktem znanym na całym świecie. Firma aktualnie rozszerza działalność w Europie – w Holandii i Polsce.
 
Firma Mosso Kewpie Poland prowadzi sprzedaż flagowych produktów marki Mosso, w tym najbardziej znanego i lubianego Majonezu Napoleońskiego. Dodatkowo, odpowiadając na potrzeby konsumentów i aktualne trendy, firma wprowadziła na rynek nową linię produktów – sosy Mosso Impresje. Wśród smaków znajduje się sos cebulowo-czosnkowy, o smaku wasabi oraz absolutna nowość na polskim rynku – sos sezamowy. Nowy rodzaj sosu z prażonych ziaren sezamu powstał na bazie japońskiej receptury i czerpie pełnymi garściami z kultury i kuchni kraju kwitnącej wiśni. Jest ciekawym dodatkiem do wielu dań na każdą okazję, co udowadniać będzie m.in. startująca właśnie kampania w Internecie realizowana przez ContentHouse.
 
Nowa linia sosów Mosso Impresje, to propozycja dla konsumentów, którzy poszukują nowych smaków oraz kulinarnych inspiracji. Aktualne trendy komunikacji internetowej, w tym rosnąca popularność portali kulinarnych oraz niechęć użytkowników do standardowej formy reklamy, przekonały nas do wyboru narzędzi content marketingowych. Jest to dobra i jednocześnie nienachalna forma komunikowania się z konsumentem, służąca budowaniu zaufania do naszej marki – mówi Natalia Ukleja, Brand Manager, Mosso Kewpie Poland.
 
Realizację działań w zakresie wzmocnienia świadomości marki Mosso Impresje oraz jej oferty produktowej na naszym rynku firma zdecydowała się powierzyć agencji ContentHouse. Specjaliści są odpowiedzialni za opracowanie i wdrożenie strategii content marketingowej. – Dla Mosso Kewpie Poland opracowaliśmy oraz wdrożyliśmy serwis InspirowaneSmakiem.pl. Portal ma promować ideę kuchni smacznej, ale zarazem szybkiej w przygotowaniu i przyjemnej – mówi Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse. – To będzie prawdziwa skarbnica inspiracji oraz wiedzy kulinarnej, które mamy nadzieję spodobają się Polakom – dodaje.
 
ContentHouse jest odpowiedzialny również za rozwój i obsługę działań redakcyjnych InspirowaneSmakiem.pl. Prowadzi komunikację w social media oraz pozyskuje jakościowych czytelników do portalu za pomocą narzędzi SEM i Facebook Ads.
 
Źródło: Content House

Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0
Warning: mkdir() [function.mkdir]: No such file or directory in /home/users/newsline/public_html/newsline.pl/inc/error.inc.php on line 20

Warning: mkdir() [function.mkdir]: No such file or directory in /home/users/newsline/public_html/newsline.pl/inc/error.inc.php on line 20