STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 17.11.2018 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Nowa kampania Getin Banku – warto oszczędzać systematycznie

10.10.2018 15:18:51
Getin Bank ruszył z nową odsłoną kampanii Konta Oszczędnościowego. Jej bohaterem ponownie został Tomek, „człowiek z zasadami”, znany widzom z poprzednich edycji. W nowej reklamie Getin Bank w humorystyczny sposób przekonuje, że warto odkładać. Spoty można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, w kinach oraz w internecie od 8 października br. 
 
- To kolejna kampania Getin Banku realizowana pod hasłem przewodnim „Finanse na prostych zasadach”.  W nowej odsłonie dzielimy się z Klientami prostą zasadą, że aby osiągać cele, trzeba odkładać. Najłatwiej wdrożyć to w życie, zakładając konto oszczędnościowe i systematycznie przelewając na nie przynajmniej drobne kwoty. Każda wpłata zbliża nas do realizacji wyznaczonego celu - mówi Łukasz Penszko, Dyrektor Wydziału Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku
 
W ramach kampanii Getin Bank promuje Konto Oszczędnościowe 3% w skali roku. Promocyjne oprocentowanie jest naliczane przez 3 miesiące wyłącznie dla nowych środków do kwoty 200 tys. zł. Oferta „Na nowe środki” skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych Klientów Banku. Aby z niej skorzystać należy posiadać konto osobiste w Getin Banku oraz wyrazić zgody marketingowe. 
Ogólnopolska kampania obejmuje telewizję, internet i kino. Spot został przygotowany w wersjach 30- i 15-sekundowej. Kampania telewizyjna będzie wspierana intensywnymi działaniami digitalowymi z wykorzystaniem angażujących formatów video oraz reklam na największych polskich portalach. Konto Oszczędnościowe będzie promowane również w mediach społecznościowych, przy wykorzystaniu reklam w wyszukiwarkach, a także profilowania behawioralnego, aby oferta Getin Banku mogła trafić do jak najszerszego grona odbiorców. Dodatkowo w placówkach Getin Banku pojawią się ulotki oraz reklamy na witrynach. 
 
Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się Opus Film, a spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank, a za działania performance odpowiada agencja Performics.
 
Źródło: High Profile

Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0