STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 17.11.2018 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

48-godzinny 11.11 Globalny Festiwal Zakupów 2018 z AliExpress

31.10.2018 10:04:35

AliExpress, międzynarodowa platforma e-commerce należąca do Alibaba Group, ogłosiła wystrzelenie w przestrzeń mini stacji kosmicznej oraz satelity, jako zapowiedzi tegorocznego Globalnego Festiwalu Zakupów, który przypada na 11 listopada. Oba urządzenia zapewnią klientom na całym świecie możliwość interakcji i wspólnego celebrowania festiwalu.

Mini stacja kosmiczna o nazwie Candy Jar (dosł. słoik z cukierkami) jest urzeczywistnieniem wizji Grupy Alibaba, by służyć małym i średnim przedsiębiorstwom na całym świecie i zapewniać globalnym konsumentom poczucie wspólnoty, bliskości i szczęścia. Obecna, dziesiąta rocznica Globalnego Festiwalu Zakupów 11.11, będzie miała bardziej globalny charakter niż kiedykolwiek wcześniej. Po raz pierwszy promocje będą trwały aż 48 godzin, aby w obchodach święta mogli wziąć udział klienci ze wszystkich stref czasowych.

Przekraczanie granic czasowych 

Tegoroczna edycja 11.11 Globalnego Festiwalu Zakupów, rozpocznie się o północy w dniu 11 listopada i zakończy o 23:59 w dniu 12 listopada według czasu Sydney (Australian Eastern Daylight Time, UTC +11:00). W Polsce oznacza to rozpoczęcie festiwalu w sobotę, 10 listopada o godz. 14:00 i jego zakończenie w poniedziałek 12 listopada o godzinie 13:59 naszego czasu.

Poprzednie edycje Globalnego Festiwalu Zakupów AliExpress trwały jeden dzień, co uniemożliwiało niektórym krajom i regionom cieszenie się najlepszymi ofertami w dniu 11 listopada, ze względu na różnicę czasu. W tym roku po raz pierwszy AliExpress wydłuży czas trwania festiwalu do 48 godzin, umożliwiając klientom z każdej strefy czasowej czerpanie radości z zakupów.

- Globalny Festiwal Zakupów 11.11 wymaga narzędzi i elementów, które pozwolą na interakcję przekraczającą granice - powiedział Mingqiang Wang, General Manager AliExpress. Zadaniem mini stacji kosmicznej jest wzbudzenie pozytywnych emocji wśród klientów na całym świecie.

Mini stacja kosmiczna 

Na czas trwania festiwalu mini stacja Candy Jar zapewni  użytkownikom AliExpress różne formy interakcji . Klienci będą mogli wykonać zdjęcie z kosmosu w momencie kiedy stacja będzie przelatywała nad ich głowami oraz wysyłać w przestrzeń swoje historie. Wszystkie przesłane historie zostaną zgromadzone w „kosmicznej butelce” i wysłane w kosmos w 2019 roku. Mini stacja Candy Jar będzie także rozsyłać do klientów „czerwone koperty”, w których znajdą promocyjne oferty lub kupony na darmowe zakupy.

Wang wierzy, że w planach wystrzelenia mini stacji kosmicznej nie chodzi o potencjał techniczny czy finansowy. Urządzenie to wyraża przekonanie Grupy Alibaba, że „małe jest piękne”. Każdy człowiek może indywidualnie zmieniać świat i zostawić coś po sobie. Zatem każdy zasługuje na uwagę, wsparcie i szczęście.  Jest to zgodne z misją, wizją i wartościami Grupy Alibaba.

Współpraca przedsiębiorstw na całym świecie

Celem Grupy Alibaba jest umożliwienie kobietom i młodym ludziom dostępu do większych możliwości rozwoju i prowadzenia interesów na całym świecie. Globalna platforma przekracza granice geograficzne i etniczne, tworząc możliwości współpracy i łączności dla małych i średnich przedsiębiorstw na całym świecie. Z pomocą AliExpress nowa generacja klientów może doświadczyć wygody robienia zakupów za granicą z własnego domu. Co ważne, powstają także nowe miejsca pracy.

Wang stwierdził, że AliExpress pomoże swoim globalnym partnerom w ulepszaniu infrastruktury i budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego klientów. Działania AliExpress, podejmowane w kontekście globalizacji, znajdą swoje ucieleśnienie podczas Globalnego Festiwalu Zakupów 11 listopada. Już teraz AliExpress poprawiło funkcjonowanie platformy, zapewniając globalnym użytkownikom tłumaczenie w 13 językach, w tym, między innymi, po hebrajsku, arabsku, japońsku i koreańsku.

Aby jeszcze lepiej spełniać potrzeby lokalnych konsumentów, firma przeprowadzi spersonalizowane działania online na swoich największych rynkach, w tym w Rosji, Hiszpanii, Francji, na Bliskim Wschodzie oraz w Polsce.

Logistyka, która jest jednym z kluczowych obszarów dla konsumentów, została w ostatnim czasie znacznie usprawniona. Magazyny AliExpress w Moskwie, Madrycie i Paryżu przygotowywały się do święta zakupów od dłuższego czasu. W celu skrócenia terminów dostawy towarów do odbiorców na całym świecie, AliExpress dołączył do Cainiao Network, uzyskując tym samym dostęp do ponad 50 lotów czarterowych. Ponadto, w połowie europejskich krajów dostępna jest obecnie dostawa w 72 godziny.

Źródło: Havas PR


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0