STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 17.11.2018 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Aforti Finance wystartowała z kolejną kampanią telewizyjną

05.11.2018 15:24:19
Aforti Finance – spółka udzielająca pożyczek dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców, należąca do Grupy AFORTI – wystartowała z kolejną odsłoną kampanii telewizyjnej. Najnowszy spot reklamowy będzie emitowany m.in. w Polsacie, kanałach tematycznych do niego należących, a także w kanałach pakietu TVN Premium. Kampania zakończy się 9 grudnia 2018. Jej poprzednią odsłonę można było zobaczyć w okresie wakacyjnym oraz w drugim i trzecim flighcie, trwającym od września do końca października bieżącego roku.
 
Spot reklamowy Aforti Finance skierowany jest przede wszystkim do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Motywem przewodnim kampanii jest case study przedsiębiorcy – w tym przypadku krawcowej. Po otrzymaniu pożyczki od Aforti Finance, zamienia swój mały punkt usługowy, na prężnie działającą firmę, uruchamiając do tego showroom modowym, w którym może dumnie prezentować zaprojektowane ubrania. Historia opowiedziana w reklamie jest kontynuacją narracji marki, w której okazane przez Aforti Finance wsparcie, pomaga przedsiębiorcom szybko i sprawnie rozwinąć firmę, pozwalając im tym samym osiągnąć kolejne cele rynkowe.
 
Za reżyserię, scenariusz i produkcję 15-sekundowego spotu reklamowego Aforti Finance odpowiada agencja Prospero. Z kolei zakupem mediów zajął się dom mediowy WaveMaker oraz Departament Marketingu i PR Grupy AFORTI.
 
Nowa odsłona kampanii Aforti Finance koresponduje z obserwowanym przez nas trendem dotyczącym profilu pożyczkobiorców. W naszej komunikacji staramy się precyzyjnie docierać do branż, które zgodnie z prowadzonymi analizami najbardziej stawiają na rozwój swoich firm i nie boją się w nie inwestować. Struktura przedsiębiorców będących naszymi klientami jest mocno zróżnicowana, jednak stale dominuje handel hurtowy i detaliczny. Ciekawym trendem jest wzrost udziału przedsiębiorczych kobiet, które wnioskują o coraz wyższe kwoty pożyczek na rozwój własnych działalności, dlatego też motyw kobiety-przedsiębiorcy został wykorzystany w kolejnej odsłonie kampanii. Nasze statystyki pokazują również dynamicznie rosnącą liczbę właścicieli firm, będących czynnymi użytkownikami internetu. Stąd też decyzja, by ruch z kampanii telewizyjnej, promującej usługi pożyczkowe Aforti Finance, był kierowany również do kanału online. Tak holistyczne podejście zapewnia nam nie tylko szerokie, sprzedażowe dotarcie do grupy docelowej, ale  wspiera też drugi cel, który stoi przed Aforti Finance wzmocnienie wizerunku marki – podkreśla Agata Grzela, dyrektor Departamentu Marketingu i PR Grupy AFORTI.
 
Usługi pożyczkowe oferowane przez Aforti Finance – tak w Polsce, jak też od listopada 2018 roku na rynku rumuńskim – są skierowane do przedsiębiorców szukających optymalnych form finansowania własnej firmy i planów rozwojowych z nią związanych, a także osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą czy rozpoczynających dopiero gromadzenie kapitału na jej uruchomienie.
 
Źródło: HeadWords PR

Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0