STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 17.11.2018 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Kampania 4F z kolekcją Kamila Stocha atorstwa agencji Life on Mars (Brand New Galaxy)

09.11.2018 11:18:05
Rusza kampania 4F x 100CH: Każda historia ma swój początek promująca nową kolekcję 4F, która powstała we współpracy z Kamilem Stochem. Realizację kampanii powierzono agencji Life On Mars, należącej do platformy Brand New Galaxy. 
 
- Wspólnie z Life on Mars stworzyliśmy kampanię która powiada, jak ważny jest początek każdej historii. To, z jednej strony, dziecięce marzenia, które mają szansę się spełnić. To też ambicje każdego dorosłego, który sam symbolicznie ten początek sobie wyznacza. To pierwszy zalążek myśli, pierwszy trening, pierwszy strój sportowy, pierwszy dreszcz sportowych emocji, pierwszy spacer. Ta kolekcja to narzędzie oddane w ręce amatorów, z których każdy może zacząć pisać własną historię. I wytrwać w swoim postanowieniu. Linia 100CH x 4F powstała z miłości do natury, zimy i gór. Kamil zadedykował kolekcję wszystkim kibicom skoków narciarskich oraz tym, którzy lubią aktywnie spędzać wolny czas i chcą trenować – profesjonalnie bądź amatorsko – mówi Ranita Sobańska Dyrektor Kreatywna 4F.
 
Limitowana kolekcja zawiera kolekcję męskich ubrań i akcesoriów, łącznie 35 elementów, które zgrywają się w doskonałą, pasującą do siebie całość.od kurtek po skarpetki. Kolekcja jest dostępna w sklepie internetowym od 5 listopada, w sklepach stacjonarnych od 7 listopada. 
 
- W kolekcji nie mogło zabraknąć niebieskiego! Chyba podświadomie najbardziej lubię kolory kojarzące mi się z miejscem, w którym mieszkam – z naturą, z zimą i górami. Wszystko to wywołuje u mnie zarówno dreszcz emocji, jak i wewnętrzny spokój. Cóż, sprzeczna natura zodiakalnego Bliźniaka – dodaje Kamil Stoch.
 
Warto nadmienić, że w przedstawionej historii u boku Kamila Stocha wystąpił młody aktor, autentyczny adept zakopiańskiej szkółki narciarskiej Eve-nement Ski Team.
 
Life on Mars została wybrana w ramach przetargu. Kampania startuje 9 listopada w TV i Internecie.
 
Za produkcję filmu odpowiadał dom produkcyjny Papaya, reżyserowała Marysia Makowska, polska reżyserka mieszkająca i pracująca w Stanach.
 
Źródło: PR Calling

Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0