STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Niedziela, 16.12.2018 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Delecta promuje święta pachnące piernikiem

04.12.2018 15:40:34
Święta to wyjątkowy czas spotkań z bliskimi, w rodzinnym domu, wokół choinki, przy stole, a także w kuchni. Aby w tej ostatniej nie zabrakło świątecznego aromatu korzennych przypraw, marka Delecta zachęca do własnoręcznego wypieku Pierniczków Z serca natury i rodzinnej frajdy z ich ozdabiania Fajnymi Pisakami XXL. Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji, jak również konkurs w social mediach marki i działania PR, dedykowane świątecznym produktom. 
 
Święta Bożego Narodzenia powinny pachnieć piernikami, najlepiej własnoręcznie ozdobionymi, bo jak przekonuje marka Delecta, nie ma większej frajdy niż przygotowywanie ich w rodzinnym gronie.  
 
„Za każdym z naszych produktów stoją emocje – radość, wdzięczność, bliskość, troska. Z piernikami wiąże się ich wyjątkowo dużo, bo święta Bożego Narodzenia są najbardziej emocjonalnym okresem w całym roku. Postanowiliśmy więc przypomnieć o tym w naszym świątecznym spocie i zachęcić wszystkich do wyrażania emocji poprzez pieczenie pierniczków. Kampanię można zobaczyć w telewizji, internecie, a także na naszych kanałach social media, gdzie dodatkowo realizowany będzie świąteczny konkurs”  – powiedziała Monika Rożnowska, Starszy Kierownik Marki Delecta w Bakalland SA. 
 
W połowie grudnia na profilu Delektujemy.pl na Facebooku odbędzie się konkurs pierniczkowy, w którym do wygrania będą atrakcyjne nagrody i zestawy produktów marki Delecta.
 
Kampania obejmuje także działania PR, w ramach których dziennikarze otrzymali od marki Delecta wysyłki kreatywne zachęcające do własnoręcznego wykonywania i ozdobienia Pierniczków Z serca natury. Ponadto pod koniec listopada, w akademii kulinarnej Go Cook odbyły się warsztaty dla mediów z przygotowywania świątecznych wypieków. 
 
Za kreację bilboardu sponsorskiego oraz aktywności w social mediach marki odpowiada Agencja OpusB. Zakup mediów realizuje Dom Mediowy Starcom. Natomiast za działania PR odpowiada agencja 38PR & Content Communication. 
 
Pierniczki „Z serca natury” to mieszanka do samodzielnego wypieku, pachnąca kompozycją korzennych przypraw, tj. cynamonem, goździkami i kolendrą. Aby sporządzić słodką masę na pierniczki, wystarczy dodać tylko podstawowe składniki (jajko oraz masło). Dołączony do opakowania stempelek pozwoli wykroić ok. 70 cudnych ciasteczek z jednej porcji ciasta. Aby nadać pierniczkom indywidualnego charakteru, można udekorować je Fajnymi Pisakami XXL, które wyróżnia bezpieczny skład: zero sztucznych barwników, konserwantów, tłuszczów utwardzonych, syropu glukozowego i zagęstników. Pisaki dostępne są w czterech wariantach kolorystycznych (czerwony, żółty, zielony i biały). 
 
Pierniczki Delecta z nowymi stempelkami dostępne są w sprzedaży od 15 października br. w sugerowanej cenie detalicznej ok. 5,90  zł za opakowanie. Pisaki XXL można znaleźć na sklepowych półkach w cenie 2,80 zł/sztuka.
 
Źródło: 38PR

Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0