STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Wtorek, 23.04.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

„Warto mieć coś na przyszłość” - nowa kampania Getin Banku

15.01.2019 15:51:21

Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą „Lokatę na Nowe Środki” z oprocentowaniem 3,5%. W kampanii bank zachęca do oszczędzania „na przyszłość”. To piąta już odsłona kampanii zrealizowana w ramach platformy „Finanse na prostych zasadach”, bazującej na idei, że dzięki prostym zasadom oraz intuicyjnym produktom Getin Banku można łatwo i skutecznie stawiać czoło codziennym finansowym wyzwaniom.

- To kolejna kampania Getin Banku, której celem jest zachęcenie Polaków do myślenia o swojej przyszłości i odkładania pieniędzy. Chcemy ich przekonać, że „warto mieć coś na przyszłość”, a oszczędzanie – zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie – ma sens. Przede wszystkim umożliwia realizację planów, tych bliższych i bardziej odległych, a także zapewnia spokój i bezpieczeństwo finansowe - mówi Łukasz Penszko, Dyrektor Wydziału Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.

W ramach kampanii, Getin Bank promuje czteromiesięczną „Lokatę na Nowe środki” z oprocentowaniem 3,5% w skali roku. Można na niej ulokować od 500 zł aż do 1 000 000 zł. Promocyjne oprocentowanie obowiązuje wyłącznie dla nowych środków, tj. nadwyżki powyżej salda na wszystkich kontach i depozytach w Getin Banku na dzień 6.01.2019 r. Oferta jest skierowana zarówno do nowych, jak i obecnych Klientów Getin Banku. Aby z niej skorzystać należy jedynie wyrazić zgody marketingowe. Do promocji można przystąpić do 3 lutego br.

W ramach ogólnopolskiej kampanii zaplanowane zostały działania w telewizji, internecie oraz w placówkach Getin Banku w całej Polsce. Spot można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w internecie od 14 stycznia br. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć intensywne działania digitalowe z wykorzystaniem angażujących formatów video oraz reklam na największych polskich portalach. Dodatkowo we wszystkich placówkach Getin Banku pojawią się materiały reklamowe oraz reklamy na witrynach.

Kreację spotów telewizyjnych przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano, a spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk. Za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank, a za działania performance odpowiada agencja Performics.

Źródło: High Profile

 


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0