STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Niedziela, 25.08.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Wyzwanie PepsiCo dla absolwentów: „Odważcie się na więcej”

16.01.2019 09:51:29

PepsiCo ogłasza konkurs dla studentów z regionu Europy i Afryki Subsaharyjskiej pod hasłem „Odważcie się na więcej” (“Dare To Do More”). Celem konkursu jest zachęcenie studentów z regionu do wykorzystania potencjału w obszarze przedsiębiorczości i zidentyfikowania kolejnego istotnego trendu w sektorze żywności i napojów. W tym roku także kandydaci z Polski mają szansę na staż w PepsiCo Polska. 

Ta oparta na idei rywalizacji inicjatywa zrealizowana zostanie w okresie 12 tygodni – jej celem jest wyłonienie młodych osób z żyłką do biznesu, które będą miały szansę podbić serca konsumentów. Zadaniem uczestników konkursu będzie stworzenie nowego produktu żywnościowego lub napoju, może to być także udoskonalenie istniejącego produktu z oferty PepsiCo, a następnie zaprezentowanie koncepcji i sposobów promocji kierownictwu firmy. 

Kandydaci, którzy przejdą do finalnego etapu, będą mieli możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej, a najlepsi zapewnią sobie miejsce w jednym z wiodących w Europie programów rozwojowych dla absolwentów – „PepsiCo Go”. Kandydaci będą ponadto współzawodniczyć ze sobą o nagrodę główną w postaci wyjazdu do Nowego Jorku, gdzie spotkają się z laureatami „PepsiCo Go” z innych części świata , a także będą mogli zaprezentować swój pomysł przed międzynarodowym kierownictwem PepsiCo.

Program dostępny będzie w ośmiu europejskich krajach: Polsce, Belgii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Serbii, Turcji oraz Wielkiej Brytanii. Dla kandydatów to sygnał, że wybrane osoby rozpoczną międzynarodową karierę, zyskując możliwość współpracy z koleżankami i kolegami z całego świata przy rozwijaniu jednych z największych i najlepszych marek w segmencie FMCG na świecie.

„Wyzwanie „Odważcie się na więcej” to niezwykle atrakcyjna platforma, zapewniająca możliwość nie tylko zaprezentowania swoich propozycji biznesowych, ale przede wszystkich mocnego startu kariery zawodowej, co zapewnia udział w programie dla absolwentów PepsiCo Go”
– powiedziała Becky Taylor, starsza dyrektor działu Digital w regionie Europy i Afryki Subsaharyjskiej w PepsiCo. „Konkurs dla absolwentów prowadzimy już trzeci rok z rzędu, w związku z czym spodziewamy się, że zarówno rywalizacja, jak i same pomysły będą jeszcze odważniejsze. Z niecierpliwością czekamy na zgłoszenia osób, które mają pomysły na kolejne przeboje rynku żywnościowego i chciałyby pracować w atrakcyjnej i szybko rozwijającej się firmie” – dodała Becky.

„Nasze zespoły Digital oraz Insights odgrywają istotną rolę w kształtowaniu produktów przyszłości i sposobów ich promowania na światowych rynkach. Finaliści, którzy dołączą do programu „PepsiCo Go” staną na pierwszej linii frontu w procesie podejmowania kluczowych decyzji, wpływających na dalszy rozwój naszych marek – będą mieli swój udział w procesie tworzenia innowacyjnych rozwiązań, reklam i strategii wejścia na wybrane rynki”
– powiedział Tim Warner, wiceprezes Digital i Insights na region Europy i Afryki Subsaharyjskiej oraz Global Innovation Insights Practice w ‎PepsiCo. „Stale poszukujemy najbardziej utalentowanych osób do pracy w PepsiCo – wyzwanie „Odważcie się na więcej” to idealny sposób na dotarcie do najbardziej pomysłowych i zorientowanych na biznes młodych ludzi” – dodał Tim.

„Wyzwanie „Odważcie się na więcej” to fantastyczny sposób na zaangażowanie młodych, utalentowanych osób w pracę z PepsiCo. Łańcuch dostaw stoi u progu niezwykłej transformacji, na co wpływ ma rozwój e-handlu i nowych sposobów nawiązywania relacji między konsumentami a dostawcami. W ramach całej struktury łańcucha dostaw poszukujemy osób zainteresowanych zrozumieniem sposobów funkcjonowania dzisiejszego świata i zweryfikowaniem stanu przygotowań PepsiCo na wyzwania, jakie stawia nam przyszłość. W naszych zakładach produkcyjnych oraz w sieci dystrybucyjnej kierujemy się wyjątkowymi koncepcjami i wykorzystujemy najnowsze rozwiązania techniczne. Udział w programie „PepsiCo Go” to wspaniała okazja dla absolwentów, którzy chcieliby mieć wpływ na wybrany przez nas kierunek działań w przyszłości”
– powiedział Paul Campbell, starszy wiceprezes łańcucha dostaw w regionie Europy i Afryki Subsaharyjskiej w PepsiCo.

Jak działa wyzwanie „Odważcie się na więcej”:

Etap I: Uniwersytet PepsiCo


Pierwszy etap to okazja do zapoznania kandydatów z życiem wewnątrz PepsiCo. Wirtualny program edukacyjny pomoże absolwentom lepiej poznać firmę i zorganizować w sieci webinaria zarówno z kierownictwem programu „PepsiCo Go”, jak i jego byłymi uczestnikami. Rejestracja kandydatów odbywa się przez stronę: https://daretodomore.pepsico.com

Etap II: Zgłoszenie pomysłów


Drugi etap realizowany online polega na zgłaszaniu przez kandydatów swoich propozycji biznesowych dotyczących kolejnego dużego trendu w sektorze żywności i napojów, uzasadnieniu zaprezentowanych pomysłów, jak również wskazaniu sugestii dotyczących wprowadzenia ich na rynek. Możliwe jest stworzenie zupełnie nowego produktu lub też zaadaptowanie wybranego produktu z aktualnej oferty PepsiCo. 

Etap III: Wsparcie mentorów w dalszym rozwoju najlepszych pomysłów – przygotowanie do finału! 


Osoby z najlepszymi pomysłami w etapie II zapewnią sobie miejsce w finale i tym samym zyskają możliwość zaprezentowania swojej koncepcji przed jury składającym się z ekspertów rynkowych PepsiCo. Wszyscy finaliści będą pracowali pod czujnym okiem doświadczonego mentora z ramienia PepsiCo, aby odpowiednio przygotować się do wielkiego finału. Zyskają ponadto możliwość przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, która może zapewnić im miejsce w niezwykle konkurencyjnym programie PepsiCo dla absolwentów, w zespole rozwiązań cyfrowych, analizy czy łańcucha dostaw.

Źródło: Questia PR


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0