STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Środa, 20.02.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Azjatycka szansa

31.01.2019 10:36:38
JOKO rusza na podbój serc chińskich konsumentów. 25 stycznia 2019 r. Miraculum S.A. podpisała długofalową umowę z chińską Spółką LALAMI (GROUP) CO., LIMITED (LALAMI). Dokument dotyczy współpracy w obszarze sprzedaży i dystrybucji produktów marki JOKO, na zasadach wyłączności, na terenie Chin oraz Specjalnej Strefy Administracyjnej Hong Kong.
 
Współpraca z LALAMI - liczącym się dystrybutorem kosmetyków na rynku Państwa Środka, którego obroty w 2018 roku przekroczyły 2 miliardy RMB - ponad 1 miliard PLN, była możliwa dzięki wsparciu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. W listopadzie 2018 roku na zaproszenie PAIH, Spółka Miraculum uczestniczyła w pierwszej edycji największych targów importowych China International Import Expo w Szanghaju, które przyciągnęły gości z całego regionu Azji i Pacyfiku: importerów, jak również dystrybutorów.
 
Podczas targów CIIE Miraculum S.A. podpisała list intencyjny, a następnie po trzech miesiącach negocjacji przy ogromnym wsparciu PAIH zawarła umowę, która przewiduje 5-letnią współpracę z  możliwością przedłużenia jej obowiązywania na kolejne lata.
 
„Podpisany kontrakt ze Spółką LALAMI jest zwieńczeniem kilku miesięcy starań o wejście z naszymi produktami na największy rynek konsumpcyjny świata. Dzięki pomocy jaką uzyskaliśmy od PAIH, osobliwie od Pana Dyrektora Dr Andrzeja Juchniewicza - w niespełna pół roku od naszej pierwszej wizyty w Chinach podpisaliśmy kontrakt ze Spółką, która gwarantuje bardzo profesjonalne wprowadzenie naszych produktów do dystrybucji w Chinach.” - podsumowuje Tomasz Sarapata, Prezes Miraculum S.A.
 
„Pierwszym i najważniejszym krokiem do osiągnięcia tego sukcesu, w mojej ocenie, był udział naszej Spółki w Targach CIIE. Już teraz planujemy obecność w kolejnej edycji tej Imprezy - w listopadzie 2019 roku. Jestem przekonany, że współpraca z LALAMI pozwoli naszej Spółce odnieść bardzo duży sukces komercyjny. " – dodaje Tomasz Sarapata, Prezes Miraculum S.A.
 
China International Import Expo w Szanghaju to największe w historii Chin targi importowe, które zainicjował i objął patronatem prezydent Chin Xi Jinping.  Na zaproszenie PAIH w targach CIIE wzięło udział ponad 80 polskich firm o największym potencjale na podbój azjatyckiego rynku. Łącznie oferta Polski prezentowana była na 1000mkw, co stanowiło największą przestrzeń wystawienniczą ze wszystkich krajów Unii Europejskiej. Składało się na nią 6 stoisk branżowych oraz stoisko narodowe. 
 
Źródło: Miraculum

 


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0