STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Niedziela, 24.03.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Bestseller marki Tarczyński w kolejnej kampanii telewizyjnej

14.03.2019 15:31:09

Firma Tarczyński – najsilniej rozpoznawana marka w kategorii kabanosów w Polsce, a także lider na rynku wędlin premium, 15 marca rusza z kolejną kampanią reklamową promującą swój nowy produkt – KABANOS EXCLUSIVE EASY PALUSZKI.

„SĄ SUCHE” – „SĄ KRUCHE” – „SĄ PALUSZKI”  to kampanijne hasła klucze, dzięki którym marka wyjaśnia dlaczego kabanosy Exclusive Easy w formie pojedynczych paluszków, to „Zdaniem wielu najlepsza mięsna przekąska na świecie”.


Nasza najbliższa kampania jest odpowiedzią na rosnący i dynamicznie zmieniający się na rynku trend convenience. Z badań, a także z naszych obserwacji wynika, że Konsumenci mają dziś coraz mniej czasu na konsumpcję.  Nie chcą jednak rezygnować z jedzenia mięsa, ale poszukują produktu wygodnego i jednocześnie najlepszej jakości. Są otwarci na nowe smaki i formy, które w ich percepcji powinny ułatwiać im codzienne funkcjonowanie. Coraz częściej, szukając zdrowej i wygodnej przekąski mięsnej decydują się na zakup kabanosów. Dlatego też, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom oferujemy produkt, w nowej wygodnej formie pojedynczych paluszków oraz innowacyjnym na rynku mięsnym, stojącym opakowaniu ze struną, dzięki której łatwo go otworzyć i ponownie zamknąć. – mówi Tomasz Tarczyński Dyrektor Działu Marketingu Tarczyński SA.


Kampania tego produktu bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym, który w świadomości Klientów stał się już znakiem rozpoznawczym marki Tarczyński. Tym razem, w kolejnej odsłonie reklamy najdostojniejsza mieszkanka Królewskiego Dworu – Królowa Wielkiej Brytanii oraz strażnik Pałacu Buckingham, w charakterystyczny dla marki, humorystyczny sposób, zachwycą się nową formą Kabanosów Exclusive Easy Paluszki.


Wiosenna kampania będzie obecna we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych, w Internecie i materiałach POS. Komunikacja kampanijna obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży i szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.


Działaniom, jak zawsze, towarzyszyć będzie silne wsparcie trade marketingowe, skupiające się na budowaniu widocznej i atrakcyjnej ekspozycji w sklepach.

Źródło: Tarczyński

 


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0