STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Środa, 17.07.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Znajdź imię dla jednorożca, nowa kampania komunikacyjna marki Carex

25.03.2019 09:48:52

Carex zachęca konsumentów do wspólnej zabawy i udziału w loterii, w której marketer poszukuje imienia dla jednorożca! Działanie to wspiera wprowadzenie na rynek nowego wariantu mydła Unicorn Magic.

Głównym bohaterem półtoramiesięcznej kampanii digital marki Carex jest bezimienny jednorożec z opakowania nowego wariantu mydła w płynie – Unicorn Magic. Na tych, którzy wezmą udział w loterii czeka ponad 1000 atrakcyjnych nagród, m.in. 3 nagrody główne - bony o wartości 4000zł do biura podróży ITAKA oraz codziennie nagrody pieniężne i zestawy produktów Carex.

Za ideę kreatywną aktywacji, KV akcji i przygotowanie kreacji, strategię komunikacji w social media, web development, zakup mediów online, współpracę z influencerami oraz działania PR odpowiada Tailor Made PR. Agencja zajmuje się stałą obsługą marki Carex w zakresie Public Relations i digital. Opracowanie koncepcji promocji konsumenckiej poświęconej nowemu wariantowi mydła Unicorn Magic jest dodatkowym działaniem, które marketer powierzył partnerowi w ramach przeprowadzonego konkursu ofert.


„Wiosenne wsparcie marki przygotowaliśmy w oparciu o postać jednorożca, który pojawia się na opakowaniu nowego wariantu mydła Carex Unicorn Magic. Szukaliśmy rozwiązania, które zbuduje więź emocjonalną z produktem i zaangażuje konsumentów. Oferta Tailor Made PR pod względem idei kreatywnej – poszukiwania imienia dla jednorożca - oraz strategii komunikacji, była najbardziej dopasowana do naszych potrzeb. Mając na uwadze dotychczasową, owocną współpracę postanowiliśmy powierzyć agencji dodatkowe działania. Efektem tej kooperacji jest spójne i kompleksowe wsparcie wprowadzenia nowego produktu.”Małgorzata Kicia-Michnowska, Brand Manager PZ Cussons.


„Przygotowanie ciekawej loterii to duże wyzwanie, ale kiedy przy jednym agencyjnym stole siedzą pijarowcy, socialowcy i eksperci od digitalu, to powstają pomysły, które adresują różne potrzeby komunikacyjne klienta. Tak właśnie powstała w Tailorach angażująca aktywacja konsumencka. Mamy modnego hero, piękny kontent w digitalu, dobry storytelling, dobudowane relacje mediowe, akcje w punktach sprzedaży, a to wszystko okraszone emocjami i zaangażowaniem. Gdy strategia jest w całości w jednej agencji, łatwo połączyć kompetencje digitalowe, PR-owe, social mediowe i mediowe, aby zmaksymalizować efekty.”Edwin Zasada Strategy Director Tailor Made PR.


Kampania połączona z loterią trwać będzie od 11.03.2019 do 30.04.2019. Na potrzeby aktywacji powstała strona www.imiedlajednorozca.pl, a tagiem łączącym różne elementy komunikacji jest #imiedlajednorozca. Przyjęta strategia  zakłada także zaangażowanie znanych influencerów m.in.: SuperStyler, Bakusiowo czy Aleksandra Radomska z bloga „Mam Wątpliwości”. Akcji towarzyszyć będzie kampania digitalowa na Instagramie, na profilu marki na Facebook’u, w Google AdWords, oraz działania PR. Dodatkowo na okres loterii jednorożec Carex przejmie profile społecznościowe marki, a wszystkie aktywacje będą wsparte budżetem mediowym.


Loteria będzie komunikowana w punktach sprzedaży poprzez materiały on-pack i POS.

Źródło: Tailor Made PR


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0