STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Wtorek, 23.04.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Pijani życiem: GREY Group Poland, The Dumplings, Olga Bołądź dla Rak'n'Rolla

08.04.2019 08:48:00

Rusza kampania Fundacji Rak'n'Roll „Pijani życiem”. Otwiera ją premiera teledysku nowego singla The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803”. Stworzony dla Fundacji utwór opowiada o ludziach „pijanych życiem”, którzy silniej czują jego smak. Hasło wyreżyserowanego przez Olgę Bołądź teledysku: „Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” ma zachęcać do przekazywania 1% podatku na Fundację Rak’n’Roll.

Jestem szczęśliwy, że mamy swój pierwszy oryginalny projekt muzyczny -
mówi Jacek Maciejewski, Strażnik Marki Rak'n'Roll. - Współpraca z The Dumplings okazała się po prostu świetna – Justyna napisała doskonały tekst, a muzyka Kuby zrobiła z tego przyszły przebój. Olga Bołądź jako reżyserka klipu okazała się rewelacyjna. Kolejny raz udało się zrobić tak, by kampania 1% Rak’n’Roll dawała coś fajnego tym, którzy nas wspierają, bo wiedzą, że „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów!”.

”Dla Nas KRS 0000 338 803” to utwór inspirowany doświadczeniami osób, które przeszły przez raka.  Dzisiaj mówią o sobie, że są pijani życiem. Bohaterowie teledysku – Marta, Weronika, Kasia, Wioletta i Artur silniej czują jego smak, czym dzielą się w testimonialach. Takich historii jest więcej. Rak’n'Roll, dzięki 1% podatku, pomaga je pisać, inspirując do celebrowania życia w chorobie i po powrocie do zdrowia.  

Podwójny debiut

Do udziału w tegorocznej kampanii na rzecz zbierania 1% podatku, Rak`n`Roll zaprosił utalentowany zespół The Dumplings: Justynę Święs oraz Kubę Karasia, którzy specjalnie dla Fundacji stworzyli utwór „Dla Nas KRS 0000 338 803”.

Utwór powstał pod wpływem historii ludzi związanych z Fundacją Rak'n'Roll. Osób, które przeszły przez raka i teraz bogatsze o to doświadczenie realizują swoje pasje, żyją pełną piersią, są pijani życiem. Dla nich wszystko jest sceną do tańca – mówi Justyna. Premiera piosenki miała miejsce na warszawskim koncercie trasy promującej naszą najnowszą płytę „Raj”. Po reakcjach sądzimy, że się spodobała! - dodaje Kuba.

T
eledysk do utworu wyreżyserowała debiutująca w tej roli aktorka Olga Bołądź - Cieszę się z tej współpracy. Często zapominamy, że dla każdego z nas najlepszą imprezą powinno być życie. Dobrze sobie o tymczasem przypomnieć. Dla mnie ten projekt jest ważny również dlatego, że swoje pierwsze kroki w aktorstwie stawiałam, będąc pod opieką agencji aktorskiej Moniki Kaczmarek i Magdy Prokopowicz, założycielki Fundacji. Teraz, gdy jestem na początku drogi po drugiej stronie kamery, Magda znów jest w pewien sposób ze mną.

Nie jest to jedyny debiut związany z premierą. W teledysku po raz pierwszy w roli aktorów wystąpili bowiem Marta, Kasia, Weronika, Wiola i Artur – przyjaciele i podopieczni Fundacji, którzy kiedyś zmagali się z rakiem, a dzisiaj celebrują życie, czerpiąc z niego jak najwięcej. Bohaterowie teledysku do piosenki „Dla Nas KRS 0000 338 803” inspirują do działania i udowadniają, że z rakiem można żyć, przez raka można przejść.

Przelej KRS 0000 338 803 na zdrowie

W teledysku „Dla Nas KRS 0000 338 803” zagrało również znane z zeszłorocznej kampanii rzemieślnicze piwo bezalkoholowe „KRS 000 338 803”. Było ono głównym motywem zeszłorocznej kampanii „Nie ma Rak`n`Rolla bez procentów”, w której fundacja, poprzez zastosowaną grę słowną zwracała uwagę, że do działania potrzebuje procentów, jednak innych niż może się wydawać. Kampania przyniosła fundacji i twórcom w sumie 11 nagród: 3 Złote Spinacze, 5 mieczy KTR oraz 4 statuetki w konkursie Innovation.

Piwo „KRS 0000 338 803” to oryginalna receptura browaru rzemieślniczego Inne Beczki. Etykieta umieszczona na butelce informuje o tym jak wesprzeć fundację. Nazwa piwa to numer KRS, który należy wpisać w deklaracji podatkowej, gdy chcemy przykazać 1% podatku na Fundację Rak’n’Roll. Piwo dystrybuowane jest, tak jak poprzednio, w popularnych lokalach gastronomicznych w całym kraju oraz w sieci www.frisco.pl.

W realizację kampanii „Pijani Życiem” fundacji Rak’n’Roll zaangażowało się wiele podmiotów. Za przygotowanie strategii oraz wypracowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja reklamowa GREY, za realizację teledysku studio produkcyjne Shootme Warsaw, postprodukcję studio The Chimney Pot, a za opracowanie strategii komunikacji agencja Cohn&Wolfe.

Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów

Dzięki zeszłorocznej zbiórce Fundacja podjęła wiele ważnych inicjatyw, m.in.:

  • udzieliła wsparcia chorym w przejściu przez raka, ale wcześniej w przejściu przez system opieki zdrowotnej. Takich podopiecznych w 2018 roku było 63,
  • zapewniła opiekę psychoonkologa dla chorych i ich rodzin. W 2018 r. udzielono 645 godz. bezpłatnych konsultacji,
  • zapewniła kompleksową opiekę Boskim Matkom – kobietom w ciąży chorym na raka – objęto opieką 46 kobiet i 36 noworodków,
  • wsparła tych, którzy są już po chorobie, lecz potrzebują pomocy, by ruszyć dalej w życie – w III edycji programu iPoRaku bierze udział 40 Ozdrowieńców,
  • kobietom w trakcie chemioterapii Fundacja przekazała 414 peruk z naturalnych włosów,
  • zorganizowała warsztaty urodowe i rękodzieła dla chorych. W warsztatach wzięło udział ponad 400 osób,
  • Utworzyła Punkt Informacyjny w warszawskim Centrum Onkologii,
  • doprowadziła do stworzenia i oficjalnej publikacji zaleceń medycznych dotyczących badania USG piersi u kobiet w ciąży,
  • zorganizowała górski trening biegowy dla osób, które przeszły przez raka. Przebiegli Tatry!
  • przeprowadziła nowatorską kampanię profilaktyczną „Coś do nich mam”. 7000 kobiet zrobiło badanie USG!


Źródło: Cohn & Wolfe


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0