STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Środa, 17.07.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Kolorowe jajka od marki „Zdrovo”

15.04.2019 12:41:34

Z okazji zbliżających się świąt Wielkiej Nocy, marka polskich jaj Zdrovo, należąca do lidera w produkcji jaj konsumpcyjnych w Polsce, „Ferm Woźniak”, przygotowała specjalną linię, bezpośrednio gotowych do spożycia jajek, w różnokolorowych skorupach.

- Święta wielkanocne to bardzo radosny, wiosenny okres, jednakże obserwując naszych konsumentów, widzimy, że nie zawsze mają czas, aby przygotowywać je od a do z. Chcieliśmy ułatwić im ten proces, stąd pomysł na gotowe do spożycia jaja w kolorowych skorupach -
mówi Małgorzata Kuriata, dyrektor działu handlowego i marketingu w „Fermy Drobiu Woźniak”. Trend convenience mocno rozwija się na rynku spożywczym – konsumenci cenią sobie wygodę zakupów, a produkty ready-to-eat zaczynają stanowić mocny element prawie każdego koszyka zakupowego.

Technologia produkcji gotowych do spożycia kolorowych jajek jest dosyć prosta. Jaja mają swoją naturalną powłokę, która chroni je przed dostępem mikroorganizmów i gwarantuje świeżość. Podczas gotowania ta naturalna powłoka jest zmywana, pory się otwierają, jednakże zaraz są zamykane przez farbę, która je zabarwia. Dzięki temu jaja pozostają nadal świeże. Dodatkowo, proces gotowania, wydłuża ich świeżość.

Stosowane barwniki są bezpieczne dla zdrowia konsumentów i dopuszczone do kontaktu z żywnością. Producent barwników deklaruje, że jego produkt jest zgodny z przepisami prawa. Deklaracje zgodności dotyczą praktycznie wszystkich dziedzin - nie tylko żywności. Wyniki badań i testów producenta barwników są zgodne z wymaganiami rozporządzenia UE 1333/2008 o dodatkach do żywności.

Marka polskich jaj Zdrovo promuje jajo jako doskonały posiłek dla wszystkich, jednocześnie edukuje swoich klientów o zdrowotnym potencjale takiego posiłku. Rozwiewa wątpliwości, inspiruje i zachęca do wykorzystywania jajek w kuchni jak również w domowej kosmetyce.

- W Fermach Woźniak skupiamy się na jaju, jesteśmy jego propagatorami, niezależnie od trendów, jednakże cały czas obserwujemy naszych konsumentów i w ramach naszego podstawowego produktu, staramy się proponować ciekawe rozwiązania kulinarne. Gotowane i kolorowe jaja, tak popularne na zachodzie czy w krajach pozaeuropejskich to jeden z punktów naszej edukacji i inspiracji. Cieszymy się, że polscy konsumenci są otwarci i wybierają mniej standardowe rozwiązania, gdzie w przypadku jaj - podstawowego produktu spożywczego - to nie jest oczywiste -  komentuje dyr.  Małgorzata Kuriata.

Źródło: Hanami Communications


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0