STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Poniedziałek, 27.05.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Zakupy w 2 godziny - Castorama z jeszcze szybszą usługą click&collect

08.05.2019 14:28:21

Nie lubisz czekać na zamówiony towar? Potrzebujesz szybko danego produktu? Castorama właśnie przyspieszyła swoją usługę "Zamów i Odbierz". Teraz wszystkie produkty dostępne w wybranym sklepie będą spakowane i przygotowane do odbioru w mniej niż 2 godziny.

"Zamów i Odbierz" to usługa, która pozwala na wybranie i opłacenie produktów za pomocą strony internetowej
www.castorama.pl, a także za pośrednictwem aplikacji na urządzenia mobilne oraz ich późniejszy odbiór we wskazanym sklepie. Ciesząca się dużą popularnością opcja zyskała właśnie nową jakość. Usprawniony system pozwolił skrócić czas kompletowania i wydawnia asortymentu zamówionego w trybie online maksymalnie do dwóch godzin. W praktyce oznacza to, że będziemy mogli przez internet zamówić potrzebne przedmioty lub materiały i po dotarciu, bezpośrednio odebrać je na terenie wybranego sklepu Castorama.

To nie koniec korzyści. Usługa jest całkowicie bezpłatna, a zamówione zakupy możemy odebrać codziennie w godzinach pracy sklepu. To duża wygoda, ponieważ w dni powszednie sklepy są czynne do godziny 21.00. Oznacza to, że możemy podjechać po zamówienie po pracy lub w wolnej chwili, bez konieczności umawiania się na konkretną datę lub godzinę, jak w przypadku kuriera. Takie rozwiązanie jest wygodne i pozwala oszczędzić czas – tłumaczy Beniamin Schön, dyrektor ds. klienta i digital.


Usprawnienie usługi click&collect wymagało od Castoramy udoskonalenia procesów logistycznych tak, aby zaproponować nową jakość klientom  i sprostać ich oczekiwaniom, zapewniając możliwość odbioru zamówienia w 2h. Procesy, które zajmują wysokie miejsca na liście priorytetów sieci związanych z digitalizacją to  przede wszystkim integracja baz danych oraz wzmacnianie wydajności analitycznej.  Nowa, lepsza i znacznie podniesiona jakość usługi odbioru zamówień to kolejny element projektu doskonałości operacyjnej Castoramy.


Sieć od lat rozwija wielokanałowy dostęp do swojej oferty i m.in. dzięki temu zapewnia klientom wsparcie podczas realizacji projektów związanych z budową, remontowaniem oraz urządzaniem domu i ogrodu. Strona internetowa Castoramy oraz aplikacja mobilna pozwala klientom na zapoznanie się z bogatym asortymentem ponad 45 tys. produktów.  Każdy artykuł dostępny on-line jest szczegółowo opisany i posiada aktualną informację na temat jego dostępności oraz ceny. Dzięki temu konsument otrzymuje pełną wiedzę o jego parametrach.


Wprowadzenie ulepszonej usługi click&collect to kolejny przykład pokazujący, jak na konkurencyjnym rynku Castorama może zaproponować klientom nowe rozwiązania żeby zwiększyć im łatwość zakupu.  Sieć od dłuższego czasu systematycznie monitoruje satysfakcję klientów. Jednym z elementów jest badanie Castosonda dostępne na stronie internetowej. Wprowadzane usprawnienia są odpowiedzią na najczęściej zgłaszane przez klientów uwagi i sugestie właśnie poprzez to narzędzie. Dzięki ciągłemu budowaniu relacji z konsumentami oraz satysfakcji z doświadczenia zakupowego, Castorama utrzymuje pozycję lidera w swojej branży, również w kategorii e-commerce.

Źródło: Made in PR


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0
Warning: mkdir() [function.mkdir]: No such file or directory in /home/users/newsline/public_html/newsline.pl/inc/error.inc.php on line 20

Warning: mkdir() [function.mkdir]: No such file or directory in /home/users/newsline/public_html/newsline.pl/inc/error.inc.php on line 20