STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Niedziela, 25.08.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna na ulicach polskich miast!

23.05.2019 15:12:48

 

W Warszawie oraz Krakowie powstały wyjątkowe murale Pilsner Urquell autorstwa Daniela Solený. Outdoorowe kreacje realizowane są w ramach kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”, a ich tematem przewodnim jest podróż do świata marki – czeskiego miasteczka Pilzno.

Tej wiosny, na ulicach polskich miast można odkryć tajniki tradycji czeskiego browarnictwa. Wszystko to za sprawą marki Pilsner Urquell, która stworzyła charakterystyczny kolorowy street art obrazujący miejsce narodzin oryginalnego, czeskiego pilznera. Pilzno, jakie da się poznać dzięki muralom, to przede wszystkim charakterystyczna brama browaru, której towarzyszą ilustracje unikalnych składników, tajników warzenia piwa, praca browarników oraz odniesienia do kultury smakowania Pilsnera Urquella. Murale zdobiące elewacje trzech budynków w Krakowie oraz pięciu w stolicy są częścią kampanii prowadzonej pod hasłem „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”, której celem jest podkreślenie miejsca warzenia pierwszego pilznera na świecie, który właśnie z Pilzna dystrybuowany jest na cały świat, a także roli browarnictwa i smakowania piwa w czeskiej kulturze.

 Od 1842 roku, miejscem warzenia piwa Pilsner Urquell jest browar w Pilźnie. W 100 procentach czeskie składniki: jęczmień morawski, chmiel Saaz i miękka pilzneńska woda, oraz wielopokoleniowe wartości browarnicze – oto sekret wyjątkowego, niezmiennego smaku pilznera. Dzięki tegorocznej kampanii chcemy przybliżyć Polakom to niezwykłe dziedzictwo marki, której tradycja od lat przekazywana jest kolejnym pokoleniom wybitnych piwowarów – mówi Marta Chymosz, junior brand manager marki Pilsner Urquell.

Do współpracy przy projekcie marka zaprosiła Daniela Solený, który od lat mieszka w Pradze i to właśnie czeska kultura i architektura stały się dla niego niewyczerpanym źródłem inspiracji. Na wielkoformatowych muralach udało mu się odmalować klimat Pilzna, który tworzy unosząca się nad nim legenda pilznera, sławna przeszłość miasta i na wskroś czeski styl życia jego współczesnych mieszkańców.

Murale Pilsnera stanowią integralną część kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna", która swoimi działaniami obejmuje emisję spotów na miejskich ekranach LED, w serwisach VOD oraz w wybranych kinach, a także działania w social mediach oraz współpracę z influencerami. Dodatkowo zostały przygotowane kreacje OOH wyświetlane na nośnikach CLP, nawiązujące do lokali Tankovna, w których serwowany jest świeży i niepasteryzowany Pilsner Urquell z tanka, przywieziony prosto z czeskiego browaru, oraz Tapsterów – Mistrzów barmaństwa, którzy odbyli certyfikowane szkolenie w Pilźnie.

Za realizację murali odpowiada Good Looking Studio, a kreacje zapraszające do lokali Tankovna stworzyła agencja Advalue. Zakup mediów płatnych powierzono domowi mediowemu Zenith Optimedia, kampanie w social mediach prowadzi agencja Mustard Prague, a działania PR i współpracę z influencerami koordynuje agencja Tailor Made PR.

Źródło: Tailor Made PR

 


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0