STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Środa, 23.10.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

„Zamieszaj i ogarniaj” – kampania promująca nową odsłonę Nescafe 3in1

03.07.2019 15:31:05

GoldenSubmarine przygotowało komunikację relaunchu marki Nescafe 3in1.

Agencja wypracowała koncepcję kampanii pod hasłem „Zamieszaj i ogarniaj”, której celem jest poinformowanie o relaunchu Nescafe 3in1. We współpracy z domem produkcyjnym ArtCore, agencja GoldenSubmarine zrealizowała dwa 30-sekundowe spoty dedykowane do digitalu. Każdy z nich prezentuje, jak przy Nescafe 3in1, młodzi bohaterowie radzą sobie z wyzwaniami dorosłego życia. W znalezieniu niekonwencjonalnych rozwiązań pomaga im Nescafe 3in1 dostępna w nowej, rewolucyjnej recepturze.


„Kampania pod hasłem Zamieszaj i ogarniaj  adresowana jest do młodych konsumentów, reprezentantów generacji Z, którzy znajdują się u progu wejścia w dorosłość. Akcja komunikuje zmianę receptury produktu oraz opakowania. Podkreśla symboliczną rolę NESCAFE 3in1 i pokazuje, że dzięki produktowi, większość dorosłych spraw da się ogarnąć bez spiny” – wyjaśnia Kalina Stachowiak, account z agencji GoldenSubmarine.


„Kategoria miksów typu 3w1  i 2w1 znów jest w trendzie wzrostowym, a Nescafe jest jej niekwestionowanym liderem. Liczymy, że produkt w nowej odsłonie z nową komunikacją przyciągnie konsumentów wchodzących do świata kawy, a pozostałym przypomni o produkcie i zachęci do spróbowania nowej receptury” – komentuje Michał Żuk, product manager w Nescafe.

Źródło: Golden Submarine


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0