STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Środa, 23.10.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Pilsweizer we współpracy z Synergic realizuje wakacyjną kampanię OOH

08.07.2019 13:20:06

Browar Pilsweizer realizuje wizerunkową kampanię reklamową OOH, która obejmie nośniki citylight w największych polskich miastach. W jednej z głównych ról występuje w niej najnowszy produkt browaru: piwo Pilsvar Marcowe.

- Browar Pilsweizer to browar regionalny, dlatego naszym najbardziej naturalnym odbiorcą są mieszkańcy południa Polski, jednak od lat staramy się objąć naszą dystrybucją cały kraj i krok po kroku to robimy. Dlatego uznaliśmy, że nadszedł już czas, by budować świadomość i wizerunek naszej marki Pilsvar także w innych regionach kraju, stąd pomysł na wakacyjną kampanię
outdoorową - mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i prezes zarządu Browaru Pilsweizer.

Kampania nawiązuje zarówno do geograficznego położenia browaru, jak i do jego bogatych tradycji, sięgających początków XIX wieku - prowadzona jest pod hasłem „Prawdziwe piwo z Grybowa. Perła Beskidu Sądeckiego. Tradycyjnie od 1804 r.”

Akcja potrwa do końca sierpnia i obejmuje kilkadziesiąt nośników citylight znajdujących się na peronach dworców PKP i PKS w 6 największych miastach kraju (Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice, Gdańsk).

Browar Pilsweizer od lat z roku na rok zwiększa swoją produkcję i „zasięg”. W 2018 r. produkcja wzrosła o ok. 11 proc. i osiągnęła rekordowy poziom 19 tys. hektolitrów (poprzedni rekord, z 2017 r., wynosił nieco ponad 17 tys. hektolitrów). W ślad za produkcją rośnie także sprzedaż, która w 2018 roku osiągnęła również rekordowy poziom 15 tys. hektolitrów, wobec nieco ponad 14 tys. hektolitrów w 2017 r. Przychody browaru w 2018 r. wzrosły natomiast do 7,5 mln zł netto z niecałych 7 mln zł netto w 2017 r.

Browar Pilsweizer jest kontynuatorem tradycji założonego w 1804 r. w Siołkowej browaru, który dynamicznie zaczął się rozwijać po przejęciu go w 1887 r. przez czeskiego piwowara Franciszka Paschka.

W 2005 r. Browar Grybów w Siołkowej został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców, którzy, podobnie jak ponad 100 lat temu Paschek, zajęli się jego rozwojem po latach problemów finansowych - w 2007 r. doprowadzili do ustabilizowania jego sytuacji i rozpoczęli produkcję piwa pod marką Pilsweizer.

Źródło: Łubudubu PR


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0