STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Poniedziałek, 26.08.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Na zawsze razem. Umbro dyktuje warunki na ulicach miast.

14.08.2019 08:50:15

Najnowsza kolekcja Umbro lubi klimat industrialnych dzielnic. Dlatego uzupełnieniem akcji wizerunkowej  stały się ulice największych polskich miast, na których pojawiły się plakaty z bohaterami kampanii „Na zawsze razem”.

Pochodząc z Manchesteru, którego ulice żyją futbolem, Umbro jasno określa styl, któremu kibicuje. Kolekcja, przygotowana przez jedną z najbardziej brytyjskich marek świata, najlepiej odnajduje się w otoczeniu betonowych blokowisk. W takim właśnie charakterze utrzymana jest sesja zdjęciowa oraz towarzyszące jej kreacje w ogólnopolskiej akcji plakatowej. W jej ramach, w sześciu miastach pojawiły się czarno-białe plakaty w formacie B1, które ilustrują główne przesłanie kampanii, zatytułowanej „Na zawsze razem”.

Towarzystwo zgranej ekipy, która podzielaja te same pasje, spotkać można zazwyczaj na podwórku, trzepaku, ławce i boisku. Dlatego też miejscem ekspozycji kampanii marketingowej marki stały się parkany takich dzielnic, jak Praga, Bemowo i Brudno w Warszawie, krakowska Nowa Huta, Przedmieście Oławskie we Wrocławiu, Kousztka i Bogucice w Katowicach, poznańska Wilda i Piątkowo oraz łódzki Widzew. W tych lokalizacjach pojawiły się kreacje drukowane, każdorazowo przynajmniej dwie i zawsze obok siebie. Oszczędność formy dwukolorowych wydruków, bez żadnych dodatkowych haseł, jedynie dwoje kumpli i logo. Dobrych przyjaciół poznaje się po znaku Umbro.

Landing page kampanii:
Umbro. Na zawsze razem.

Źródło: Marketing Investment Group


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0