STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Piątek, 22.11.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Pracownicy Lidl Polska w kolejnej odsłonie kampanii marki pracodawcy

16.09.2019 10:20:30

Lidl to ludzie – klienci, ale też pracownicy tworzący sukces firmy. Obecnie Lidl zatrudnia ponad 20 000 osób, a za każdą z nich stoi inna historia. W najnowszej odsłonie kampanii marki pracodawcy biorą udział wyłonieni w castingu pracownicy, a ich historie pokazują różnorodność firmy, możliwości łączenia pasji i pracy oraz rozwoju. Kampania wspiera szeroko zakrojoną rekrutację na stanowiska we wszystkich obszarach firmy. W sumie firma zamierza zatrudnić blisko 1000 osób.

Lidl Polska już od 2016 roku w kampaniach marki pracodawcy przedstawia sylwetki swoich pracowników. To właśnie oni, ambasadorzy firmy, przekonują, że dzięki pracy w Lidlu mają „Więcej na radość z życia” – dzięki stabilnej pracy i szeregowi benefitów mogą rozwijać swoje pasje, a wolny czas przeznaczać na to, co ich najbardziej cieszy.

W najnowszej kampanii marka pracodawcy i marka konsumencka również łączą się pod wspólnym hasłem „Więcej na radość z życia”. Tym razem firma rozwija je i opowiada „Tysiące historii” oraz zachęca osoby zainteresowane pracą w Lidlu do aplikowania i dopisania swojej własnej. Sieć pokazuje różnorodność i zapewnia, że każdy znajdzie tu zatrudnienie dla siebie i miejsce dla siebie na dłużej. Dzięki kampanii poznamy wiele ciekawych historii, np. Kasi która prowadziła gospodarstwo rolne i zmieniła swoje życie o 180°  – przekazała je synowi i rozpoczęła pracę w Lidlu. Z kolei Damian i Mateusz to bliźniacy, którzy pracują w magazynie. Przeszli pozytywnie proces rekrutacji i zostali zatrudnieni w tym samym centrum dystrybucyjnym. Jak sami mówią: „Przyszliśmy do Lidla w pakiecie”. Wśród ambasadorów jest też Michał, pracownik centrali, który na 18 miesięcy przeniósł się do USA, by wesprzeć ekspansję Lidla na rynku amerykańskim. 

Liczby i statystyki, które stoją za kampanią:

  • 1000 – tyle osób ma zamiar zatrudnić Lidl w najbliższym czasie;
  • 500 – tylu pracowników zgłosiło chęć udziału w kampanii;
  • 63 – tylu wybrano ambasadorów – pracowników - bohaterów kampanii, którzy dzielą się swoimi historiami;
  • 4 tys. zdjęć i 5 godzin nagrań – to efekt przeprowadzonych castingów.

Kampania „Więcej na radość z życia” zachęca do dołączenia do Lidl Polska i wspiera rekrutację pracowników prowadzoną na terenie całego kraju. Sieć aktywnie szuka pracowników: miejsca pracy czekają w sklepach w całej Polsce, magazynach, a także w centrali firmy.

Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity

Lidl docenia swoich pracowników, dlatego oferuje im wysokie zarobki i szereg atrakcyjnych benefitów. Jeżeli chodzi o płace to od lat sieć jest liderem w swojej branży i wyznacza standardy. Od 1 marca 2019 roku stawki płac w Lidlu wzrosły średnio o ok. 9,2% w stosunku do poziomu wynagrodzeń z roku poprzedniego. Od początku marca pracownicy sklepów zarabiają od 3 100 zł brutto do 3 850 zł brutto na początku zatrudnienia. Już po roku pracy pracodawca gwarantuje wzrost płacy do poziomu – 3 250 zł brutto do 4 050 zł brutto, a po dwóch latach stażu pracy od 3 450 zł brutto do 4 350 zł brutto. Poziom wynagrodzenia różni się w zależności od lokalizacji sklepu oraz związanych z nią kosztów życia. Menadżer sklepu na początku zatrudnienia może liczyć na wynagrodzenie od 4 400 zł do 5 000 zł miesięcznie brutto, po pierwszym roku wynagrodzenie wzrasta od 5 000 - 5 500 zł brutto, a po dwóch latach nawet od 6 300 do 6 800 brutto. Operator wózka widłowego w jednym z 11 centrów logistycznych może liczyć na stawkę od 4050 brutto na początku zatrudnienia, po trzech latach kwota wzrasta do 4 900 brutto.


Co jest niezwykle ważne, Lidl zwraca szczególną uwagę na niwelowanie luki płacowej w wynagrodzeniach – kobiety i mężczyźni zajmujący takie same stanowiska i wykonujący te same zadania wynagradzani są na tym samym poziomie. Dodatkowo wszyscy pracownicy sieci, bez względu na to jakie stanowisko zajmują, objęci są prywatną opieką medyczną, ubezpieczeniem na życie, które mogą rozszerzyć również na członków rodziny i szeregiem innych benefitów.


Jasna ścieżka rozwoju


Lidl Polska to stabilny i solidny pracodawca. Cenimy każdą osobę zatrudnioną w strukturach Lidl Polska, dlatego oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wysokie wynagrodzenie i szereg dodatkowych benefitów. Cenimy talenty i pozwalamy im się rozwijać. Oferujemy szereg szkoleń, a ścieżka rozwoju jest jasna i wspólnie ustalana. 55% awansów to awanse wewnętrzne, a co warte podkreślenia 70% stanowisk menedżerskich zajmują kobiety” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager w Lidl Polska.

Źródło: 24/7 Communication


Oceń artykuł:
Komentarze ( 1 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *
Re:
18.09.2019 15:32:19

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0