STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Środa, 23.10.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Bebiko 2 w nowej odsłonie i z nową komunikacją

10.10.2019 15:45:37
Bebiko 2 pierwszy raz od 5 lat odświeżyło swój wizerunek i wzmocniło swoje pozycjonowanie jako eksperta od szczęśliwych brzuszków. W związku z tym marka ruszyła z ogólnopolską kampanią – Szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka – promującą mleko modyfikowane Bebiko 2 z udoskonaloną, dobrze tolerowaną  formułą NUTRIflor Expert. W aktywacji o charakterze 360° marka kładzie duży nacisk na emocjonalny przekaz do rodziców. W swoich działaniach zwraca uwagę na rolę szczęśliwego dzieciństwa. Podkreśla, że – zgodnie z wynikami badania specjalnie przeprowadzonego dla Bebiko 2  – właściwie odżywiony brzuszek to podstawa dobrego samopoczucia i prawidłowego rozwoju młodego organizmu. Akcentuje również, że dba o szczęście małych brzuszków i jednocześnie prezentuje swój nowoczesny wygląd, w tym odświeżone logo oraz udoskonaloną formułę produktów w nowej szacie graficznej.

Na potrzeby działań komunikacyjnych przygotowana została 30-sekundowa reklama telewizyjna, emitowana m.in. w TVN i kanałach tematycznych tej stacji. Marka otrzymała również wsparcie w prasie parentingowej, uwzględniające standardowe działania w tym kanale. Kampania prowadzona jest także w internecie – wykorzystywane kanały to przede wszystkim YouTube, Facebook, Instagram, IplaTV oraz komunikacja mailingowa.

Działania digital składają się z dwóch części, które są objęte nowym szyldem komunikacyjnym – „Szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka”. Pierwsza skupia się na komunikacji o udoskonalonej formule NUTRIflor Expert, a druga koncentruje się na wzmocnionym pozycjonowaniu marki Bebiko 2. Kampania promująca nową odsłonę mlek z formułą NUTRIflor Expert realizowana jest także w kanale medycznym oraz punktach sprzedaży. Wspierana jest także aktywnościami z zakresu public relations.

Nowe opakowania produktów zaprojektowała agencja Huddleston. Za produkcję i kreację reklamy TV oraz KV odpowiada BETC, za planowanie mediów w TV i prasie – MediaCom, a za realizację video i foto do kampanii digitalowej – Metka Studio. Koncepcję video oraz kreacje social media opracował VML, natomiast za przygotowanie reformatów do kampanii display odpowiedzialna jest agencja Czart. Zakupem mediów i optymalizacją kampanii digital zajmuje się K2 Precise. Do aktualizacji wszystkich materiałów marki Bebiko 2 zaangażowane zostały Hiagencja i MSU Publishing. Działania PR prowadzi Alert Media Communications.

Bebiko 2 z udoskonaloną, dobrze tolerowaną  formułą NUTRIflor Expert dba o szczęście małych brzuszków. To kompletna kompozycja  składników odżywczych, która zgodnie z przepisami została teraz wzbogacona o kwas DHA , ważny dla rozwoju mózgu i wzroku, aby jeszcze lepiej wspierać prawidłowy rozwój dziecka .

Ważna informacja: Karmienie piersią jest najwłaściwszym sposobem żywienia niemowlęcia i powinno być kontynuowane tak długo jak to możliwe.

Źródło: Biuro Prasowe NUTRICIA

Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0