STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Piątek, 22.11.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Możesz mądrzej. Smartney startuje z kampanią TV

18.10.2019 08:45:22

Smartney - nowy gracz na rynku finansowym startuje ze swoją pierwszą kampanią  telewizyjną #MożeszMądrzej. Firma należy do francuskiej Grupy Oney Bank i oferuje kredyty konsumenckie w wysokości do 60 000 zł w pełnym procesie online bez dokumentów. W kampanii stawia na połączenie przekazu wizerunkowego i produktowego.

Naszą ambicją jest wyróżnienie się w bardzo zatłoczonej branży finansowej, dzięki pozycjonowaniu naszego produktu i komunikacji jako „satysfakcji z mądrego wyboru”. Chcemy dotrzeć do świadomych i mądrych konsumentów, którzy docenią zarówno produkt z jego atrakcyjnymi warunkami cenowymi,  jak i zbudować przekaz, który nie jest nachalny i przekonuje, że „możesz”, a nie „musisz”. Dlaczego? Ponieważ Smartney to świat dla świadomych ludzi, którzy mają wybór i chcą mieć łatwy dostęp do możliwości - mówi Olga Kulmaczewska, Dyrektor Marketingu i sprzedaży online Smartney.

- Poprzez mówienie o emocjach, odwołujemy się do prawdziwych ludzkich spraw, celów, potrzeb i marzeń. Zależy nam, aby Smartney postrzegany był jako firma pożyczkowa, która pozwala rozwijać możliwości, jest gwarantem bezpieczeństwa i pochwałą mądrze podejmowanych decyzji finansowych. Stąd pomysł na claim „Możesz mądrzej”, który jest nie tylko hasłem, ale również manifestem Smartney – obietnicą wyrażającą istotę marki. W ten sposób chcemy zachęcić do działania naszych konsumentów i zrewolucjonizować rynek pożyczek w Polsce poprzez dostarczanie atrakcyjnej oferty, jakiej wcześniej w tym segmencie nie było – dodaje Olga Kulmaczewska.

Link do spotu:

https://www.youtube.com/watch?v=pAkd1u5_LzQ

Koncept kreatywny oraz kreacje do spotów przygotowała agencja kreatywna AdBirds, która jest również autorem nazwy i logo firmy Smartney.

Produkcja: OnlyOnly

Konsultacje muzycze: Sirens Music


Dom mediowy online: Sales & More


Zakup TV, dom mediowy: Wavemaker


Spoty: 15’ i 30’


Media: TVP, TVN, Polsat (i stacje tematyczne)

Źródło: Grupa BRM


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0