STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Poniedziałek, 6.04.2020 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Pezet łączy tradycyjne nośniki z social mediami w nowej kampanii

25.10.2019 14:53:49

W zeszłym tygodniu, w Warszawie, pojawiły się billboardy promujące album Pezeta „Muzyka Współczesna”. Nośniki z fragmentami tekstów z najnowszej płyty artysty okazały się wstępem do szerszej akcji promocyjnej.

Udało Wam się odnaleźć wszystkie 10 cytatów umieszczonych na billboardach? Mam nadzieję, że tak. Na billboardach, w lewym dolnym rogu znajdziecie wskazówki, które pomogą Wam w odgadnięciu dziesięciu haseł. Wejdźcie na stronę  http://m.me/pezet81, postępujcie zgodnie z instrukcjami Bota, a może uda Wam się zgarnąć zaproszenie na wyprzedany koncert na Torwarze 19 grudnia. Macie czas do niedzieli do północy. Dobrej zabawy! – poinformował Pezet.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej aktywacji łączącej kampanię BTL i digitalowe formy komunikacji odpowiadają firmy New Zenith Promotion oraz Spontan Productions. Za kreację nośników i egzekucję działań BTL oraz digital odpowiada New Zenith Promotion. Chatbot dostarczyło Infinity Horizon.

Najnowszy album Pezeta „Muzyka Współczesna” ukazał się 27 września. Na pięć dni przed premierą wydawnictwo uzyskało status złotej płyty. Album zapowiadały single: „Obrazy Pollocka”, „Intro” oraz „Gorzka woda”. Pezet zagra jedyny koncert promujący wydawnictwo 19 grudnia w hali COS Torwar w Warszawie. Bilety na wydarzenie wyprzedały się w niespełna 15 minut.

Źródło: Spontan Productions


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0