STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Piątek, 22.11.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Up&More dla oficjalnego dystrybutora marki Burton

05.11.2019 11:03:03

Agencja Up&More rozpoczęła współpracę z wyłącznym dystrybutorem sprzętu snowboardowego marki Burton. Działania marketingowe obejmują Google Ads, Facebook Ads i dotyczą zarówno sprzedaży online, jak i wzrostu świadomości marki sklepu stacjonarnego Burton Store.

Klient Agencji prowadzi sprzedaż online za pośrednictwem serwisu KosmosSklep.pl oraz sklepu stacjonarnego Burton Store w Katowicach. Jako oficjalny partner marki Burton oferuje oryginalne deski snowboardowe, wiązania, buty, ubrania i akcesoria sygnowane logiem producenta rozpoznawalnego przez snowboardzistów na całym świecie.

Agencja odpowiada za realizację kompleksowych kampanii reklamowych Google Ads oraz Facebook Ads,  w tym dedykowanych rozwiązań e-commerce celem realizacji planów sprzedażowych Klienta. Poszczególne kampanie będę uwzględniały także lokalny charakter punktu sprzedażowego Klienta. Start działań na początku listopada.

- W przypadku realizowanych kampanii kluczowe będzie właściwe targetowanie względem  wieku, profili zainteresowań, intencji zakupowych, a także lokalizacji w przypadku stacjonarnego punktu sprzedaży. Zaznajomienie lokalnej społeczności z marką tzw. tuż za rogiem za pośrednictwem narzędzi on-line to już absolutne „must have” dzisiejszych kampanii marketingowych. W działaniach planowany jest także dynamiczny remarketing, automatyzacja reklam oraz wykorzystanie elementów machine learning – komentuje Tomasz Starzyński, Managing Partner w Up&More.

Źródło: Up&More

 


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0