STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Niedziela, 8.12.2019 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Walk z nową kampanią dla Vision Express

13.11.2019 08:41:32

W listopadzie wystartowała nowa kampania promocyjna Vision Express. Tym razem komunikację skierowano do kierowców. Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada Walk Creative, za działania media ralations Walk PR, a komunikacją na kanałach social media  zajęła się agencja Walk Digital.

Najnowsza odsłona spotu porusza temat kierowców, którzy regularnie badając stan techniczny swoich pojazdów często zapominają o sprawdzaniu stanu własnego wzroku. Z badań przygotowanych specjalnie na potrzeby kampanii wynika, że prawie co drugi polski kierowca (aż 44% badanych) ma wadę wzroku, a 24% z nich nie stosuje zaleconej przez lekarza korekcji optycznej. Dodatkowo 61% prowadzących ze stwierdzoną wadą wzroku korzysta z samochodu codziennie! Vision Express zachęca każdego do regularnego dbania o wzrok, ponieważ zaniedbania w tym zakresie mają realne przełożenie na bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego.

Za opracowanie koncepcji oraz kreację spotu odpowiada Walk Creative, przeprowadzenie badań, przygotowanie raportu oraz media relations koordynuje Walk PR, komunikacją w social media zajmuje się Walk Digital.

Źródło: Walk


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0