STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Czwartek, 9.04.2020 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Wystartowała świąteczna kampania mBanku „Bądź bogatszy”

17.12.2019 15:36:29

3 grudnia wystartowała specjalna, świąteczna odsłona kampanii mBank „Bądź bogatszy”, w której najbardziej mobilny bank w Polsce zachęca do zaskoczenia swoich bliskich wyjątkowym i oryginalnym prezentem. Kampanii towarzyszy konkurs, w którym internauci zapraszani są do podzielenia się historią rodzinnych fotografii. Akcję wspiera aktorka i influencerka – Zosia Zborowska.

Okres świąteczny to czas pełen refleksji, zadumy i radości, który spędzamy z najbliższymi. To również okres obdarowywania się prezentami. Właśnie do nich nawiązuje tegoroczna kampania mBanku.  Bank zachęca Polaków, aby świąteczne upominki były nietuzinkowe, zaskakujące, przywołujące wspomnienia. To właśnie dzięki nim stajemy się bogatsi – tworzymy nowe, wartościowe chwile, które na długo pozostaną w naszej pamięci.

W ramach kampanii powstał spot wizerunkowy „Bądź bogatszy”. Działania promocyjne prowadzone są także w kanałach social media, w tym na YouTube.  Akcji towarzyszą również aktywności kontentowe (artykuły, współpraca z fanpage Krótka Historia Jednego Zdjęcia) realizowane razem z Plistą. Akcję świąteczną wspiera Zosia Zborowska.

Równolegle do spotu promowany jest konkurs, którego tematem przewodnim są… fotografie.

- Inspirację do niestandardowych działań czerpiemy m.in. z mediów społecznościowych mBanku, w których spotykamy na co dzień naszych klientów. Wiemy, że dla nich mBank to nie tylko konta, ale też pomysłowe rozwiązania, które poprawiają jakość i wygodę życia. Pomyśleliśmy, że nasz program do edycji zdjęć pomoże im przygotować niezwykły prezent bliskim. Pomysł się spodobał i zdjęć przybywa każdego dnia. Jesteśmy przekonani, że to będą święta bogatsze o ciekawe spotkania i wyjątkowe wspólne chwileDorota Wyszomirska, specjalistka ds. marketingu i mediów społecznościowych w mBanku.

Kampania potrwa do 24 grudnia. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, kreację stworzyła agencja Grey.

Źródło: PR Calling


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0