STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 4.04.2020 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

T-Mobile w świątecznej kampanii z innowacyjnym narzędziem YouTube Director MIX

24.12.2019 12:04:16

Do 24 grudnia trwa świąteczna kampania T-Mobile, w której operator wykorzystuje innowacyjne narzędzie doboru treści reklamowych do zapytań użytkowników w Google i na YouTube – Director MIX. Tym samym T-Mobile jest pierwszym operatorem telekomunikacyjnym z YouTube Director MIX w działaniach reklamowych. Za realizację projektu odpowiada Mindshare we współpracy z Google.

Świąteczna kampania T-Mobile skupia się na zaletach niezawodnej sieci, dzięki której Boże Narodzenie możemy spędzić z bliskimi, nawet jeśli są oni daleko. Przygotowane zostały dwa spoty, a działania promocyjne utrzymane w konwencji platformy „Bez Nonsensów”, prowadzone są w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej w całym kraju, w radio, internecie, mediach społecznościowych, kinie oraz uwzględniają materiały POS. W kampanii po raz pierwszy zostało wykorzystane nowe narzędzie Youtube Director MIX, dzięki któremu możliwy jest precyzyjny i kontekstowy dobór wyświetlanych treści reklamowych do zapytań użytkowników w Google oraz na Youtube.

Jak działa YouTube Director MIX?

Przed rozpoczęciem kampanii selekcjonowane są odpowiednie słowa, których użytkownicy w danym okresie mogą wyszukiwać w Google. Do nich tworzone są wersje reklam video, różniące się między sobą zamieszczoną na nich treścią czy elementami audio. W efekcie użytkownik wpisujący dane hasło w wyszukiwarce otrzyma przekaz idealnie dopasowany do swojego kontekstu – Director MIX pozwala na dokładny dobór wyświetlanej reklamy do konkretnej frazy wyszukiwanej przez użytkownika.

Podczas kampanii świątecznej T-Mobile użytkownik, który wpisze na YouTube frazę związaną ze świętami, np. Wham! - Last Christmas, przy filmiku, który jako odpowiedź na zapytanie zwróci wyszukiwarka, będzie mógł obejrzeć spot z hasłem „Słuchaj Last Christmas - świątecznego klasyka A o prezenty na święta zadba T-Mobile!”.

 - Aby spersonalizować i zintensyfikować przesłanie świąt i prezentów zidentyfikowaliśmy słowa kluczowe powiązane ze świętami – począwszy od hitów muzycznych np. Last Christmas po przepisy na kapustę czy barszcz (dane pochodziły bezpośrednio od Google i Google Trends). Do każdego z zaproponowanych słów agencja kreatywna dopisała humorystyczne copy i na tej podstawie klient stworzył 170 spotów video – komentuje Marcin Śmiechowicz  Dyrektor zespołu T-Mobile w Mindshare.

To pierwsza kampania z wykorzystaniem YouTube Director MIX na rynku telekomunikacyjnym w Polsce i jedna z pierwszych w całej Europie. Za wdrożenie i realizację projektu odpowiada Mindshare we współpracy z Google.

Źródło: PR Calling


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0