STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Wtorek, 17.10.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

The Champ Awards 2012 – najlepsze kampanie sportowe

14.02.2013 08:54:39

W siedzibie Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie odbyło się wręczenie nagród The Champ Awards – polskie kampanie sportowe. Po raz pierwszy nagrodzono firmy i instytucje, które swoją postawą wytyczyły kierunki w rozwoju sportu i rekreacji w Polsce oraz wyróżniły się sukcesami osiągniętymi przez prowadzone kampanie w oparciu o sport i rekreację.



Do pierwszej edycji wpłynęło niemal 100 zgłoszeń. W pierwszym etapie kampanie były oceniane przez internautów. Zgłoszenia z najwyższą ilością punktów w swojej kategorii otrzymały nominację do finału, gdzie zostały ocenione przez Jury i Kapitułę. Zasiedli w niej wybitni znawcy polskiego sportu oraz biznesu. Wśród zwycięzców znaleźli się m.in. Coca-cola za kampanię związaną z EURO 2012, PL.2012 za organizację EURO 2012 oraz BNP Paribas Bank Polska za kontrybucję w polski tenis. Nagrodę specjalną za odwagę w promocji Polski na arenie międzynarodowej otrzymała firma OKNOPLAST, która jest sponsorem czołowej drużyny piłkarskiej Inter Mediolan. Pełna lista nagrodzonych w konkursie The Champ Awards oraz relacja z uroczystego wręczenia nagród znajduje się na stronie konkursowej.

Uroczystość wręczenia nagród The Champ poprzedziło spotkanie Klubu Dyrektorów Marketingu z cyklu Marketing Sportu, którego tematem przewodnim była piłka nożna. Spotkanie w formie otwartej dyskusji poprowadził Roman Fedorczuk, Prezes ABK Sport, Tomasz Jagodziński, Dyrektor Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie oraz Mariusz Kiepas, Dyrektor Generalny UEFA EURO 2012 Coca-Cola Poland Services. Uczestnicy dyskutowali o potrzebie spójnej strategii dla marketingu piłki nożnej, współpracy instytucji prywatnych i państwowych, promocji klubów zarówno na szczeblu ekstraklasy jak i tym najniższym oraz wiele innych ciekawych oraz pouczających tematów. Poruszono również temat podejścia i zaangażowania w promocję sportu przez zawodników zarówno reprezentacji narodowej, jak i poszczególnych klubów. Zaznaczono również szczególną rolę kibiców w prowadzeniu marketingu sportowego.

Źródło: ABK Grupa


Oceniono na 4.7 pkt
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0