STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Wtorek, 24.04.2018 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Trzy kampanie Storcka w Listonic

25.06.2013 09:02:03

Już po raz kolejny firma Storck zdecydowała się na przeprowadzenie promocji swoich marek w kanale mobilnym, wykorzystując w tym celu stworzoną aplikację Listonic – wygodna lista zakupów.

Celem kampanii było przypomnienie użytkownikom Listonica o nadchodzących okazjach. Uroczystości, takie jak Dzień Matki, Dzień Dziecka czy zakończenie roku szkolnego są chętnie obchodzone, jednak w codziennym zabieganiu może zdarzyć się, że część osób zapomni o upominku. Z pomocą przychodzi Listonic. Wystarczy dyskretne przypomnienie na stronie głównej aplikacji lub liście produktów, by użytkownik nacisnął przycisk „Dodaj do listy zakupów”. Baner reklamowy kampanii łączy w sobie prostotę przekazu z przyjemną grafiką, w następstwie czego otrzymujemy – przypomnienie o nadchodzącej okazji, podpowiedź, co kupić i gotową pozycję na liście zakupów. 

Słodycze stanowią kategorię produktów kupowanych pod wpływem chwili. W sklepie tradycyjnym najczęściej podejmujemy decyzję o kupnie słodkości pod koniec zakupów i przy kasie. Jak wobec tego zachęcić mobilnego użytkownika do nabycia pralinek Storcka? Kluczem jest stworzenie odpowiedniego klimatu do zakupu produktu. Umiejscowienie banera reklamowego na ekranie głównym aplikacji i na liście daje niezwykle mocne oddziaływanie na użytkownika, kreując silną potrzebę zakupu. Wobec takich możliwości kanału mobilnego, kampania reklamowa w aplikacji Listonic staje się wyjątkowo skutecznym narzędziem dotarcia do konsumenta. Warto wykorzystać prozakupowe nastawienie, towarzyszące sporządzaniu przez użytkownika listy produktów i zaoferować mu gotowe rozwiązania, dzięki którym oszczędzi czas i zapewni sobie słodką chwilę radości.

Źródło: Listonic


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0