STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Sobota, 29.04.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

„Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?” pyta Pracuj.pl w kampanii

02.10.2014 12:55:45

Wczoraj, 1 października br. ruszyła kampania reklamowa Pracuj.pl, zachęcająca do rozmów o zarobkach, negocjowania podwyżki i porównywania swojej pensji w dedykowanym serwisie. Osią akcji jest spot „Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?” emitowany w kluczowych stacjach telewizyjnych. Kampania będzie uzupełniona o działania w Internecie i mediach społecznościowych. 

Spot telewizyjny został zrealizowany przez Agencję K2 przy współpracy z domem produkcyjnym Prime Time oraz reżyserem Łukaszem Jaworskim. Emitowane będą spoty o długości 30 i 15 sek.  Za zakup wszystkich mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom. Spot zobaczymy w największych stacjach telewizyjnych i kałanach tematycznych. Kampania będzie prowadzona również w Internecie, obejmie działania display, mailingi, działania SEM, VOD. – Nasza kampania ma na celu zwrócenie uwagi Polakom, że na rynku są dostępne narzędzia, które ułatwiają rozmowę z przełożonym o wynagrodzeniu. Nie musimy zgadywać, ile powinniśmy zarabiać, możemy wejść na Pracuj.pl, wypełnić ankietę i sprawdzić, czy nasza pensja jest adekwatna do naszego doświadczenia i zakresu obowiązków. Z taką wiedzą rozmowa o podwyżce może wyglądać zupełnie inaczej niż w spocie – mówi Rafał Nachyna, dyrektor zarządzający serwisu Pracuj.pl. 

Realizacje reklamowe zostaną uzupełnione o działania z zakresu public relations i social media. Na zlecenie Pracuj.pl został przygotowany m.in. raport TNS z badania dotyczącego postaw Polaków wobec rozmów o podwyżce. Działania w social mediach obejmą współpracę z blogermi i vlogerami m.in. cykliczną współpracę z Kubą Jankowskim. Pracuj.pl będzie również komunikowała kampanię w kanałach własnych takich jak YouTube czy Facebook. Autorem koncepcji i kreacji najnowszej kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja K2. Za działania z zakresu media relations i social media odpowiada Havas PR Warsaw. 



Źródło: Pracuj.pl


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0