STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Piątek, 23.06.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

"Nowojorska" kampania marki Subway

22.01.2015 12:35:25
5 stycznia br. w Polsce ruszyła nowa kampania marki Subway. Restauracja serwująca charakterystyczne sandwicze promuje swoje nowojorskie smaki w obniżonej cenie.



New York Favourites - to hasło nowej kampanii amerykańskiego giganta. Subway nawiązuje w niej do kuszącej atmosfery Nowego Jorku. Na nośnikach reklamowych pojawiają się więc drapacze chmur, światła reflektorów i Statua Wolności. W centrum zainteresowania są gwiazdy kampanii - sandwicze Italian B.L.T i B.M.T. Ten drugi jest dobrze znany w anglosaskiej kulturze. Jego receptura (B - bacon, czyli bekon, L - lettuce, a więc sałata i T - tomato, pomidor) ma wielu zagorzałych wielbicieli. B.M.T. z kolei, tłumaczony jako Biggest, Meatiest, Teastiest (czyli większy, bardziej mięsny, jeszcze smaczniejszy), celowo przywołuje skojarzenia z nowojorskim metrem i trasą Brooklyn Manhattan Transfer. 

Działania promocyjne marki prowadzone są w TV, radiu, internecie i na kanałach social media marki. Na szczególną uwagę zasługuje spot telewizyjny. Ma on postać animacji rysunkowej 2D, stworzonej na bazie animacji 3D. – To forma, której nie próbowaliśmy wcześniej. Zależało nam, aby pozytywnie zaskoczyć naszych fanów i pokazać im świeże spojrzenie na markę – mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki.


Film prezentuje widzom najbardziej rozpoznawalne miejsca Nowego Jorku z lotu ptaka, jednocześnie odkrywając kolejne składniki wybornego sandwicza. Kolejno pojawiają się plastry salami, pikantne pepperoni, szynka i chrupiące warzywa. Amatorzy kulinarnych podróży rozsmakowują się nie tylko w Nowym Jorku, ale też w soczystym Italian B.M.T.®. Istotną rolę odgrywa w klipie muzyka, która przywołuje w pamięci popularne w USA jazzowe standardy. W przestrzeni miejskiej pojawią się dodatkowo citylighty i frontlighty. Smakoszy sandwiczy będą również kusić dedykowane smartfonom notyfikacje mobilne.



Za kreacje kampanii i obsługę marki SUBWAY® w zakresie e-PR i social media odpowiada agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus. 
 
Źródło: Q&A Communications

Oceń artykuł:
Komentarze ( 2 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *
Re:
22.01.2015 18:30:18
Re:
22.01.2015 18:30:01

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0