STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Czwartek, 30.06.2016 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Żywiec Zdrój zaświecił Słońce dla mieszkańców Warszawy

27.01.2016 13:32:03

W Blue Monday, czyli najsmutniejszy dzień w roku, dla mieszkańców Warszawy zaświeciło Słońce. Na budynku zlokalizowanym w centrum miasta rozbłysła iluminacja, stanowiąca część projektu "Podaruj słońce". Za jego pośrednictwem marka Żywiec Zdrój zachęca warszawiaków do dzielenia się pozytywnymi emocjami.

Projekt realizowany jest w ramach akcji, która obejmuje wprowadzenie na rynek limitowanej edycji smakowych produktów Żywiec Zdrój w słonecznych opakowaniach, kampanię na nośnikach zewnętrznych, materiały POS i działania w punkcie sprzedaży oraz projekt "Podaruj słońce".

W ramach projektu "Podaruj słońce" działania podzielono na dwie fazy: teaser i reveal. Projekt rozpoczął się 18 stycznia, kiedy to tajemnicze słońce rozbłysło na warszawskim wieżowcu. Iluminacja w formie słońca włączana jest codziennie w godzinach 16:00-22:00, przyciągając uwagę zarówno mieszkańców, jak i mediów. Start drugiego etapu wyznaczyła data Blue Monday, uznawanego za najbardziej depresyjny dzień w roku, czyli 25 stycznia. Dopiero w tym dniu ujawniono organizatora projektu Żywiec Zdrój. Ulicą Świętokrzyską przeszedł korowód złożony z tancerzy, zachęcających przechodniów do wspólnej zabawy i przeciwstawienia się "smutnemu poniedziałkowi". Osoby, które wzięły udział w wydarzeniu, jako pierwsze mogły "podarować" swoim bliskim słońce wyświetlane na budynku Q22, składając im życzenia za pośrednictwem specjalnej strony internetowej. W ten sposób marka Żywiec Zdrój chciała zachęcić warszawiaków do dzielenia się pozytywną energią i dobrymi emocjami, ponieważ to pomaga przetrwać zimową chandrę.

Zależy nam na tym, aby nie tylko nasze produkty, ale też realizowane przez nas działania komunikacyjne wywoływały pozytywne emocje, wprawiały w dobry nastrój i zachęcały do dzielenia się dobrą energią z innymi. Niełatwo o to w ponure dni, kiedy zimno i brak słońca dają nam się mocno we znaki. Stąd pomysł na symboliczne podarowanie warszawiakom słońca, które teraz dzięki specjalnej aplikacji można przekazać bliskim – mówi Inga Songin, Dyrektor Marketingu i PR w Żywiec Zdrój SA. Chcieliśmy wywołać na twarzach mieszkańców uśmiech i sądząc po ich reakcjach, udało nam się to osiągnąć. To daje ogromną satysfakcję i zachęca do realizacji kolejnych nietypowych projektów, które nie tylko harmonijnie wpiszą się w przestrzeń publiczną, ale też przyniosą mieszkańcom dodatkową wartość – podkreśla Inga Songin.

Akcja potrwa do 7 lutego – do tego dnia aktywna będzie strona www.podarujslonce.pl, za pośrednictwem której można składać życzenia i dzielić się słońcem z innymi. Elementem kampanii promującej owocową stronę Żywiec Zdrój w limitowanej "słonecznej" edycji są też nośniki zewnętrzne oraz materiały POS. 

Partnerem w realizacji instalacji świetlnej jest firma Echo Investment, właściciel budynku Q22, a wykonawcą agencja K2. Za działania PR akcji w fazie reveal odpowiada agencja Garden of Words.

Źródło: Garden of Words
 


Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

GIEŁDA PRACY

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0