STARTUJ Z NAMI
 
Dziś jest: Środa, 26.04.2017 r

POLECAMY

AKTUALNOŚCI Z BRANŻY

PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH

ANKIETA

JESTEŚ TUTAJ:

Newsline.pl: News Z branży

Rebranding i kampania walentynkowa Sympatia.pl

03.02.2017 12:37:41

2 lutego pod hasłem „Daj się poznać na walentynki!” wystartowała nowa odsłona kampanii wizerunkowej portalu randkowego Sympatia.pl. Nowa kampania zbiegła się z rebrandingiem portalu. Sympatia.pl ma nowy logotyp.

Kampania potrwa do 14 lutego i będzie emitowana w telewizji: TV Puls, 4fun TV, w stacjach radiowych: RMF FM, RMF Maxxx, Eska, Vox FM, Eska Rock, na ekranach LCD oraz w sieci KinAds. Dodatkowym wsparciem będzie kampania display online (m.in. Onet.pl) oraz działania w social mediach.


Logo Sympatii zmieniło kolorystykę i typografię. Przeprojektowany został sygnet, graficzny znak serca, który w nowej odsłonie jest bardziej nowoczesny – mówi Bartłomiej Kozłowski, dyrektor Działu Artystycznego Grupy Onet-RAS Polska, odpowiadającego za nowe logo i kampanię.


Rebranding portalu Sympatia.pl jest efektem strategii rozwoju naszej marki. Staramy się ciągle rozwijać nasz produkt, wprowadzać nowoczesne i funkcjonalne zmiany, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszego użytkownika. Nowe logo jest niejako symbolicznym zaznaczeniem ewolucji naszego portalu – mówi Agnieszka Cukierska, manager Sympatia.pl.


Dodatkowym wsparciem dla kampanii i rebrandingu będą dwie walentynkowe imprezy Sympatii, które, pod hasłem „Daj się poznać!”, odbędą się w krakowskim klubie B4 (10 lutego) oraz w warszawskim klubie Opera (11 lutego).

Źródło: Onet SA



Oceń artykuł:
Komentarze ( 0 )
Skomentuj »
Nick: *
Tytuł: *
Treść: *
 
Kod z obrazka: *

POLECANE WYDAWNICTWA

NEWSLETTER

Zapisz się na darmowy newsletter. Najnowsze informacje z branży PR.

WYDARZENIA

ZALOGUJ SIĘ

NEWSLINE POLECA

SZKOLENIA

Newsline.pl 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone Polityka Cookies
powered by edito cms
realizacja ideo,
0